Helgen

På lördag ska jag och mamsen in till stan för att julhandla lite smågrejer och sånt. Sen ska vi till sturegallerian och äta megagod mat. Och på söndag har jag då basketmatch som vanligt, och vi ska faktiskt köpa julgran också eftersom vi inte kommer vara hemma under jullovet, så då tänkte vi börja lite tidigare :D Supermysigt enligt mig...
Dan efter julafton ska vi upp fyra på morgonen för att ta planet till Costa Rica där våra kusiner bor, och det ska bli så jäkla skönt att åka dit och bara lata sig i värmen, så om jag var du skulle jag känna mig ganska avis nu (a)

kvällen

Nu är det en evighet sen jag skrev något, som sagt var så har jag haft grymt mycket plugg nu i slutet av terminen!
Men i alla fall idag var jag med läckerbitarna Jenny och Lovsen. Vi var hemma hos mig och såg på film och hade det väldigt mysigt! Lovs stekte grymt goda pannkakor som vi hade till filmen!
Efter det så gick Lovsen hem till sig och jag och Jenny åkte till vällingby för att gå på gudstjänst. Det låter ju inte så kul kanske, men det är ett måste eftersom vi ska konfirmmera oss i sommar. I vällingby träffade vi Souf och Lunkan, och vi alla körade otroligt vackert i kyrkan 8)
Sen bar det hem igen och nu sitter jag här och latar mig bara. Det var lite om kvällen :)
PUSS

RSS 2.0