idag är jag tom


tråkonsdag

Tråkig dag, somnade när jag kom hem, och har nu fysat och tränat. Fick i alla fall en del skratt på träningen och så kom josse min lilla glädjespridare förbi och kollade också, så det var kul.

Har inget mer att säga idag tror jag. Om cirka tjugo minuter är det dags för kungarna av tylösand!!! FETT TAGGAAD! Haha, direkt när ett avsnitt är slut längtar jag till nästa. Det här är illa...men underhållande. Ska nog ta lite glass också så blir allt extra bra.

Efter det blir det nog sängen. Imorgon har jag bara prov på förmiddagen och sen slutar jag. Nääz. Sen blir det nog stan en sväng med mami. Ska se om vi hittar några vinterskor/stövlar typ.

Sitter för tillfället och kollar på lite klipp på youtube. Animissen ni vet? En bloggare. Haha jag älskar henne!! Det finns hur mycket klipp som helst.


Nej men det är klart att man skippar en tjejkväll för att man har ont i knät och för att man ska plugga engelskaglosor till längre fram i veckan. Sajk.


bästa


lyckat!

Halloj sötingar!

Har haft en hektisk dag. Gick i skolan från halv tio till tre och efter det var det raka vägen hem så snabbt som möjligt som gällde. Jag tryckte i mig en macka (okej tre mackor), fick på mig basketkläder, ryckte tag i bollsäcken och träningsväskan och sprang till bussen.

Idag var det dags för min och sofies första träning med vårt lag. Blackeberg flickor 03! Vi visste inte om det skulle komma någon över huvud taget, vi visste inte vad vi skulle göra för övningar och vi visste inte hur hallen skulle se ut och hur allt skulle bli. Allt var nytt för oss också.
Vi kom hur som helst till hallen riktigt nervösa, och där var det 16 små söta tjejer som var redo för träning. Dom var så gulligaaaa. En blandning av olika människor, några blyga med ett osäkert litet leende på läpparna, och några lite kaxigare som ville låta mest av alla. Och alla var så glada. "Vill ni köra lite skott nu då?" JAAAA! Ni vet hur små tjejer skriker jaaa i kör när det är nåt dom verkligen vill göra. Så härligt att ha några små knattar som liksom ska lyssna på oss och som ser upp till oss.

Vi körde lite dribbling, lite skott, lite passningar och så en maaassa leker, kull och sånt. Haha riktigt kul!

Det som var svårt var att få dom här små tjejerna att lyssna på oss och hålla i bollarna. Nämnde vi att vi skulle göra en övning där dom skulle vara fyra i varje lag så gick alla igång och skrek vilka dom skulle vara med, samtidigt som vi försökte förklara vadvi skulle göra. KAOS. Men dom var riktigt duktiga. Lite tröga, men det var ju faktiskt bara första träningen, right?

Föräldrarna var jag också ganska rädd för innan, dom satt ju och kollade på hela träningen, men dom var också trevliga.

Och believe it or not, men det var bara typ två stycken som grät! Hahah :D Någon fick ett finger i ögat, och någon fick en boll i huvudet. Stackars små barn. Men med lite tröst så blev allt bra igen. Jag trodde det skulle vara fler små ledsna tjejer, men dom var alla jätteglada och taggade.

Efter träningen var jag och sofie iktigt stolta över oss själva. Det gick ju faktiskt riktigt bra. Ser fan fram emot nästa vecka. Vårt lag kommer kicka ass.

Efter knatteträningen blev det vanliga träning för oss, och sen nu sitter jag här hemma och har precis ätit en massa god mat.

Är astrött så ska nog hoppa i säng snart. Sov sött!

Jag och soufen i spanien i somras.





bra måndag

Riktigt skön måndag! Måndagar brukar vara rätt gråa och tråkiga, men idag var en rolig måndag. Jag fick full pott på matteprovet! Visst att det bara var ett vg-prov men ändå. FULL POTT! :D Det hade jag verkligen inte trott. Så det gjorde min dag lite.

Förutom det så hade vi rätt lugna lektioner. På naturen skulle vi göra en pjäs om dna och sånt, och tänka sig att man kan ha så roligt med sånna tråkiga grejer. Okej jag börjar låta som en naturare. Illa. Men det var faktiskt kul, vi blandade lite dans och sånt också. Kanske svårt att tycka att det låter kul om man inte var där, så vi slipper det.

Och annars så bestod dagen av en massa facebook-nördande på håltimmen. En massa spamande, och udda kommentarer hit och dit. Spårat. Gillar min klass. HEJDÅ.



like

Har hittat nästa "we no speak americano".

 


duktig chey

Har nu i någon timme varit stört duktig och jobbat lite med bokföring. Tagit ikapp en massa uppgifter som jag låg efter och så. Det var lite klurigt, men det gick faktiskt bra sen. Blev så jäkla glad när jag blev färdig med en uppgift och såg att den var rätt.

Okej nog om det. Om en halvtimme drar jag iväg på coachutbildning. Nästa vecka börjar träningarna med knattarna. Om jag inte har sagt det så fick jag och soufen flickor 03 villastan. :D

Ska byta om nu och så. Tjing.

bara för att jag är glad


btw

Jag har ett filmtips. The last song. Miley Cyrus har huvudrollen i filmen, och hon kan ju kännas lite småtöntig ibland tänkte jag, men tänk inte så. Grym film. Fett sorglig. :'( Se den, den var grym!!

 


god morgon

Okej nu kommer ett rätt långt inlägg. Igår unde dagen hade jag två basketmatcher. I första matchen mötte vi haga haninge i u18 serien och det belv vinst. Vi hade rätt få spelare så man fick ju spela typ hela matchen, och jäklar vad jobbigt det var. Kändes som att jag gjorde slut på varenda liten kraft som fanns inom mig. Hade ingen andning kvar, inga krafter i ben eller armar, hjärnan var avstängd. Var helt slut, och jag tror inte att jag var ensam om att känna det. Hur som helst så höll vi ut, och det blev vinst. NÄÄÄZ.

Sen på eftermiddagen var det dags för match igen, var tvungen att dubbla eftersom det var rätt få spelare som kunde spela. Hur som helst så mötte vi central i u20 serien, och jaa, det blev en till vinst. Vi spelade inte särskilt bra, men dom var rätt risiga så det höll ändå. Hade fortfarande inte fått tillbaka mina krafter så det gick lite segt för mig.

Bild från en match för aslänge sen. Här var jag ungefär lika slut i kroppen. Stor buffel hehe.



Sen kom jag hem, och hade noll koll på vad som skulle hända under kvällen. Allt var så rörigt. Förstod inte ens vilka jag skulle träffa. Jenny och jag låg i min säng i nån timme och funderade på om vi kanske skulle ligga kvar där resten av kvällen, men vi var ändå taggade så till slut bar det av in mot stan med josse också, där vi träffade hennes kompisar och lite annat trevligt folk. Tyvärr blev jenny min lille mört sjuk, så hon åkte hemåt igen, förmodligen med feber. Nutte :( <3
Jag och josse gick vidare med resten och hamnade på nåt random ställe. Hahah, det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss kan man säga. Plötsligt stod vi på nåt latinodansgolv och josse kirrade musiken. Hahaha. Skrattar bara av tanken. Hade skitkul i alla fall. Och så var det jättetrevliga människor som gjorde allt roligare också.

Lägger bara upp lite bilder nu. En av killarna var latino, och den andra var halvlatino, så dom var grymma på att dansa och pratade flytande spanska, och jaaa, jag var impad. Hahah.













Nu blir det plugg, och senare blir det coachutbildning. SHOOT.


äntligen helg

Fhättt skön dag. En lektion på morgonen, sen slutade jag. Visserligen kunde jag inte gå hem då men ändå. Hade håltimme så drog en sväng och kikade runt i vällingby, medan resten var på lektion. Sen blev det lunch med chokladpudding och grädde till efterrätt. Jaa, ni kan väl förmodligen  lista ut att det var lycka för mig.
Efter lunchen var det äntligen dags för skolfoto som vi hade gått och tänkt på hela dagen. Alla tjejer drog på extra smink, övade lite på leendet, sen var vi redo. Allvarligt så tror jag att jag blundade på hälften av bilderna, var så stört trött. Sen på ensamfotot började jag skratta, var tvungen att andas lite fan. Det är ju helt stört hur man ska sitta. "Och så vrider du lite mer på knäna åt sidan, lite till, kom igen lite till, och så lite till. Och så lägger du handen på benet och vridet huvudet lite..lite till, lite till, och så liite till bara." Det fucking gåååår inte att vrida lite till! Och så satt jag där och log. Stort leende. Och ändååå säger han "och så ett leende, lite till, kom igen." Hahah, alltså jag började garva, kändes så sjukt stelt.

Helg nu då! :D Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på än. Har mest lust att krypa ner framför en film med mina vänner. Känner mig stört trött och lite halvrisig. Men vi får se. Kanske blir det lite äventyr.




hej

Träningen blev flummig. Fan jag måste skärpa mig! Tror inte coacherna gillar att jag springer runt och skrattar hela tiden. Är för trött som jag sa igår. Jag blir överglad. Fysen efter var roligast. Vi skulle köra masken - en blandning av armhävningar och masken man kan köra när man kör typ break dance. Haha vet inte vad steget heter, men ni fattar nog. Jag la mig under sofie, och så skulle hon köra. Uppifrån såg man en massa dubbelhakor, och underifrån såg man en stor röd buffel närma sig ens ansikte. Det slutade ju bara med en massa skratt. Jaja, det tar ju också på magen iaf. :D

Nu ska jag faktiskt städa lite. Jättekul, weeehoo.

Fredag imorgon. En lektion, sen skolfoto. ÅngHest. Vad ska jag ha på mig? Jag har INGENTING. AAAAAAAAAAAH.

känslostund

Åh kommer ni ihååg när jag hade känslostunder? :D

Glad camilla.


Här lät jag loppi och bajs hålla i känslostunden. Dom hade det lite svårt, men var ganska duktiga ändå. Extremt söta iaf.


Soufen och jag. Ledsna/rädda.


Kanske dags för en känslostund snart igen, jag saknar dom. Eheh..


piggve

Jag hatar att jag aldrig blir trött i tid på vardagskvällarna. Ska upp halv sju imorgon, och just nu är jag inte det minsta trött. Läggar jag mig i sängen så ligger jag där, och tankarna börjar flöda. Kan inte somna! Samma sak varje kväll. Runt ett börjar jag alltid bli trött och kan somna, men inte innan det. Och det suger ju lite, för jag går runt som en zombie hela dagarna, mornarna är ett helvete, och jag kan inte koncentrera mig när jag tränar. Jag är för trött, men när jag väl ska lägga mig så är jag inte trött? Sug.

Aja imorgon har jag en rätt skön dag i skolan tror jag. Hoppas det inte blir grått och kallt. Det kan bli som idag, för idag var det ju faktiskt riktigt skönt ute. Tror att jag efter skolan ska ta en sväng runt i vällingby och kika på lite kläder. Har hållt mig borta riktigt länge nu. Jag försöker spara lite pengar, men jag känner verkligen att jag behöver shoppaaa nu! Kan..inte...andas.

jag trodde du var ett askfat

Har inte följt något program på jättelänge. Nu är tiden inne, jag har funnit det - kungarna av tylösand. BÄSTA. Hahaha det mest patetiska, desperata programmet jag har sett. Dom är sjuka fan. En del av dom i alla fall. Helt mongostörda...men dom är underhållande. Jag skrattar en massa! En vecka kvar nu till nästa avsnitt. Längtaaar fan. Hahaha.
Synd att rang packade väskorna och drog. Han är den sjukaste av dom. Hoppas att han kommer tillbaka. Och erica..shiiiit vilken bitch, klagar på allt. Och nemo, lilla gubben, tror att alla vill ha honom haha.


Kungarna av tylösand - löööv it!


Genom allt!


gillart


tråko

Hej hej hallååå!

Asseg dag...men jag är glad ändå! Eller? Njä, för stunden känner jag ingenting alls, varken glad eller något annat, bara trött typ. Skolan var astråkig idag, det var kallt ute och allt kändes grått.

Kom hem från träning för en stund sen. Shit, jag kunde inte andas idag. Jag tror att det beror på att jag åt så mycket innan. Typiskt mig. Först blev det en massa fil och müsli till mellis, och så ville jag ju ha middag också, så det blev jättegod wok med nudlar och sånt. Sen kom mamma hem och skulle göra middag också, och då ville jag ju ha det också. Typiskt. Livet är hårt. Så jag åt jättegod soppa och en massa plättar också. Plättar känns rätt barnsligt visst? Men hur som helst grymt gott, så köttade en massa.
Såå allt mitt blod var väl förmodligen i magen. Gud vad jobbigt det kändes. Måste skärpa mig. Det värsta var nog att jag tryckte i mig en till middag sen när jag kom hem, fast jag hade ont i magen för att jag hade ätit för mycket.

Imorgon har vi första matte b provet...dum dum dum duuum. Hur ska det gå? Ingen aning faktiskt, men tycker det känns helt okej. Jag tror nog att det går bra. Skönt när det är över. Då känns skolan rätt lugn igen. Jag behöver heeelg.

Mitt humör: Le. Är du glad? Nja, jag vet inte, jag ler, men känner mig jäkligt uttråkad. Syns det?



Förutom att jag sitter och jämför mitt humör med bilden där jag hade ungefär samma humör, så tänker jag tillbaka på den här resan. Kalifornien i somras. Underbart! Snart hawaii.  :D

godnatt

Jag har lust att gå ut och springa. Vill springa av mig energi och irritation. Fast nä, för sent nu. Skitit i matten, vilket suger, kommer bli stört stressad imorgon...allt är som vanligt.
Ska sussa nu istället. Avslutar med skön låt och en mysbild. Vill bort bort bort till värmen. Helst med min lillebror kanin också.

Natti.



i love you i love you i love youuuu


sjuka jävlar

Sverigedemokraten Kent Ekeroth, 29, är snart en av Sveriges nya riksdagsledamöter.

Enligt honom kan en troende muslim inte vara svensk och han vill stoppa 90 procent av all invandring.

– Med morot och piska ska vi få muslimerna att lämna Sverige, säger han.

Oroliga för islam

– Vi ser med oro på den framväxt islam har i Sverige precis som vi såg med oro på den framväxt nazismen och kommunism hade. Vi vill ha ett västerländskt fritt samhälle. Därför blir det första att stoppa invandringen och göra om en politik som går ut på integration, säger Kenth Ekeroth.

Han vill stoppa 90 procent av all invandring till Sverige. De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer.

”Morot och piska”

– Det ska ske på frivillig basis med kraftigt höjda återvändarbidrag, men vi ska också se till att de känner att de inte kan leva som i sina hemländer här i Sverige. Det ska vara både morot och piska, säger Kent Ekeroth.

– Om man tror på islam och följer islam fullt ut – då kan man inte vara svensk, säger Ekeroth.

Den 29-årige blivande riksdagsledamoten tror att invandringen på sikt kan leda till inbördeskrig i Sverige.


HERREGUUUUUUUUUUUUUUD!
JAG DAMPAR! VILKEN TRÅNGSYNT JÄVEL. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Jag blir fan arg. Vad fan är det han säger?! Helt jävla dum i huvudet. En troende muslim kan inte vara svensk? Han vill stoppa 90 % av all invandring till Sverige. De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer. WTF?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Shit alltså. Förstår inte hur folk kunde rösta på sd. Riktigt rassesnack. Herregud, vad är det för jäkla nedvärdering av invandrare. Jag får damp. Jag blir faktiskt riktigt arg.


hmm

Jag har aldrig brytt mig om politik särskilt mycket. Jag vet att det är allmänbildning, men jag dör av tråkighet helt enkelt. Men när jag blir 18 ska jag fan försöka bli mer insatt. Inför det här valet har jag bytt kanal när alla reklamer för olika partier har kommit och så, och inte intresserat mig på egen hand heller.
Men EN sak vet jag, och det är att jag vill ha bort jäkla sd. Kolla elsa, jag har faktiskt en åsikt angående politik. :D
Jag är en av dom som ser dom som rassar. Vad gör dom i riksdagen? Illa pernilla. 

Nu ska jag fixa ihop en smoothie. Herråå

like


bra helg!

Hemma från västerås. Har haft en riktigt nice helg med brudarna. Det blev två vinster och en förlust. Vi spelade inte särskilt bra förutom i sista matchen när vi hade riktigt bra motstånd. Tyvärr höll det inte. Men SM fortsätter i februari, så vi har lååång tid på oss att förbereda oss nu. Redan taggad inför nästa omgång!!

Helgens bästa var nog frukostbuffén på hotellet. Shit vad vi ååååt. Det fanns allt. Pannkakor, köttbullar, ägg, prinskorvar, alla slags bröd och pålägg, all slags müsli och flingor, en massa fresh frukt och..ja wtf, det fanns allt! Alla gick loss haha.

Nu måste jag sätta mig med matteboken. Inte det roligaste, men måste göras...

Helgens låt (med lite extra idz idz, ta vad ni får)..då kör vi segerdansen.


:D

Nu är det dags att röra arslena mot västerås för att spela sm. Tiden är inne. Kommer hem på söndag kväll.

Så................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hehe. Nu jävlar kör vi! :D Vi SKA gå vidare till nästa omgång. Håll tummarna. Tjing.

HELG

Slutade för en timme sen, och är nu hemma. Stört nice dag!
Nu har jag lite packning och plugg att tag i och sen ikväll bär det som sagt av till västerås.

Hoppas ni alla får en grym helg! :D


gottis

Åt precis upp att halvt kakpaket. Fan vad goda dom var. Sånna där med nonstop i. Mumsiii. Och varför berättar jag det här...

Men jag har bestämt att jag från och med imorgon ska ha godisförbud. Tveksam på om det kommer funka, jag som älskar godis. Men det är värt ett försök. Får ju trots allt äta allt annat gottis, men det är ju just godis som är bäst. Jaja, ska sluta whina. Tjing to the eling.

:( <3

Åååh saknar spanien - lloret de mar sjukt mycket. Det var verkligen en av de bästa veckorna i mitt liv. Mina underbara tjejer, en massa party, guld, sol och schtek. Åh det var verkligen underbart. Jag saknar att sova tre timmar per natt. Jag saknar att däcka på stranden. Jag saknar hotellet. Jag saknar de roliga människorna vi träffade. Jag saknar att vara riktigt sliten, men ändå må så jäkla bra. Jag saknar att vara stört brun och ha blont hår. Jag saknar ALLT därifrån!

Mysisbild med mig och babygirl nells i poolen.


Mys i bubbelpoolen med soufen och tessen.


Efter sista natten Haha vilka minnen. Pool of shame.


Underbara vänner, precis innan vi drog till tropics.


Jag, bajs och soufen vid hoppbergen. Åh åh åååh.


Schteker vid hoppbergen.


Två gladon ute på balkongen.



Herregud vad jag saknar spanienvecka! :'( Tår i ögat nästan.


tjosan

Det var en riktigt tung dag idag. Vaknade upp efter några få timmars sömn. Kändes som att nån hade kört på mig, och jag jag fick verkligen inte upp ögonen.

Kom till skolan, och självklart hade vi håltimme första lektionen. Kunde ha sovit...men jobbade på engelskan som skulle vara klar tills idag. Google translate, och en massa synonymsidor...tack för att ni finns, ni fick mig att verka lite smart i alla fall!
På idrotten var det intervallträning som gällde. Puuh jobbigt.
Och sen sist men inte mins hade jag också förhör på specialidrotten som jag hade oroat mig över, eftersom jag inte hade pluggat så bra, men det gick fina fisken. Aslätt. Bara gled igenom det hehe.´

PTOI. Ni vet dom där killarna som har snott min skåpnyckel. Igår när jag tittade in i skåpet var mina grejer borta och en annans kompis grejer var inlagda i mitt skåp. Idag hade dom ritat kukar när jag öppnade skåpet. Jag är mobbad...Haha, nej men jättekul pojkar. Verkligen jättekul. Kanske dags att byta lås...eller hämnas..hmm.

Hur som helst, är nu hemma med världens huvudvärk. Det beror nog både på att jag är stört trött och sen på det här jäkla vädret. Först spöregnar det, och sen en sekund senare är det soligt? Jag blir fan trött på det..
Halsen känns i alla fall aningen bättre så ska pallra mig till träning om nån timme.

Nu är det mat i mängder som gäller. Stööört hungrig.

Kom precis på att det fan är fredag imorgon, och självklart slutar man då halv tio. Yeeah. Veckan har gått sjukt snabbt. Var i för sig ledig i måndags men ändå. Sen imorgon bär det som sagt av till västerås för sm. Undrar verkligen hur det kommer gå..

FAN

Uuuusch, känner att jag börjar bli sjuk nu igen. Vet inte om det är för att jag är stressad, har sovit för lite, eller om jag bara har otur med sjukandet nu igen.

Det kommer verkligen inte lägligt i alla fall. Halsen gör bajsont, och känner mig helt körd i kroppen. Vilar från träningen idag. Vill inte riskera att bli sjukare. Tänker verkligen inte missa helgen!! Jag skaaa bli frisk tills imorgon. Punkt slut! Ska trycka i mig en massa vitaminpiller och sånt.

FAN.


buwz

När jag kom till skolan idag och låste upp skåpet blev jag lite lagom överraskad. Mitt skåp var helt tomt, inga böcker kvar. WTF? Hade nån snott mina böcker och sen låst skåpet igen? Varför skulle nån vilja sno mina böcker? Sen kom jag på att det nog var sofia och tjejerna som drev med mig, eftersom hon är den enda som har extranyckel till mitt skåp...men nej det var tydligen inte det heller. Sen ser man hur typ alla killar i klassen fnissar när jag börjar dampa. Och alla vägrade säga vem det var. Trodde det var william, klassens buspojke. Och självklart verkade det som att alla omkring mig visste vem vet var utom jag?

Men seeeen vid lunchen var william otroligt korkad och glömde just idag att låsa sitt skåp. Så jäkla fail. Hehe payback is a bitch. Så jag tog alla hans grejer självklart och lastade dom till päls skåp.

Då satt vi båda utan böcker på lektionerna sen, och sen klarade han inte mer. Hehe. Den skyldige klev fram. PALÉN. BIATCH. William var säkert också med. Så sneaky! Dom hade snott en av mina nycklar till mitt skåp efter min sista lektion förra veckan. Whaat? Vem pallar?

Haha...

tisdag

Chill skoldag. Inte så mycket lektioner. Blackan mötte bromma i skol-dm, så vi kollade på det också. Vinst till blackeberg. YEEEAH.

Sen efter skolan mötte jag upp cissi, eviplutten och josse för en fika i vällingby. Har inte träffat eve och cissi på eeevigheter så det var riktigt kul!

Nu är jag helt genomfrusen, och vill bara starta en film och krypa ner under täcket. Men måste plugga, och ikväll blir det träning i thorildshallen...pallante idag.

Tjossan

GRAAAATTIS

Idag fyller två av mina absoluta favoriter 17 barre. Två små nerds båda två.

Elsa pälsen Öhlén.



Stephanie supertoffsen Rodmar.



Hoppas ni båda får en grym födelsedag! Love youuuuuuuuuu!

hurtbulle

Har varit ashurtig idag och varit ute och sprungit! :D Det var en underbar morgon och det var jätteskönt.


................................................skulle inte tro det va! Det var hemskt. Jag dog. Det gjorde ont i hela kroppen och i lungorna. Fyfan.

Men jag klarade det. Weeehooo. Och sen när jag kom hem körde jag 4x20 situps, 3x10 halvfailade armhävningar, och 1 minut plankan.

Fan vad stolt jag blir över mig själv.

Nu blir det skola, tjing!


omg

Om lite knappt två timmar är det den 14 september och guess what? Min kära päls aka bullen/stjärtgosse fyller då 17 barre. Amaagaad!! Ska krama sönder henne i skolan. Eller nä, sånt är äckligt. Ska sparka henne. BIG LÖÖÖV <3

Shiiiat vilken 6y girl. Bara att säga till om ni vill ha nummer. Camilla fixar.


tummen upp

Trodde träningen började halv åtta. Jag var helt bombsäker. Men tydligen inte. Klockan sju ringde sofie och frågade vart jag var. Vi började tydligen sju. Bra camilla, jättebra verkligen. Men jag var hur som helst i mina basketskor på planen typ fem minuter senare. Pappa körde som en galning och jag var snabb som jag vet inte vad. Träningen var asskön och det gick bra för mitt lag också. Gud kanske finns trots allt. Fast jag vrickade fingret eller nåt sånt, och det gör åt helvete ont faktiskt. Så nu blev jag tveksam.

Sitter nu med en fet chokladask i knät och dunkar musik. Japp jag tänker äta allt själv. Hejdååååååååå.


idz idz

Ska dra på träning om ett tag. Idag känner jag mig faktiskt både taggad och sugen på träning. Känns som att det var länge sen nu. Käre gode gud, låt det gå bra idag, för mig och för alla. Vi behöver det verkligen!



One looove - dududududududuuuuu


:)

Sitter och pratar med en kompis på msn. På turkiska. Det här är ju riktigt kul faktiskt. Så bra gick plugget.

Beri duydum. Şimdi, kesinlikle yanlış dedi? Oh, önemli olduğunu düşünüyorsanız deneyin. Elveda.


zupp

Var ledig idag. Otroligt skönt. Sov till ett, och sen har jag bara ätit, slappat och försökt plugga.

Helgen som var då. I fredags var jag med päls och johanna. Vi skulle dra på hoffmaestro, men kom inte in. -.- Vi kom dit alldeles för sent, och skulle behöva vänta cirka 600 nummer enligt nummerlappen innan vi skulle få köpa biljetter. Det var stört mycket folk verkligen. Men johanna och päls kompis lyckades haffa några killar som skulle köpa biljetter till oss istället, och guess what? Självklart var biljetterna preeeecis slut när dom där killarna hade fått sina. Dom drog ner gallrena, stängde allt. Sån jäkla otur. Riktigt depp. Inte så kul heller när man hörde efter hur grymt det var. Suck. Så det blev donken och sen myskväll hemma hos päls istället.

I lördags satt jag i en baskethall i nio timmar med kajsa och sofie. Vi skulle sitta i sekreteriatet och vara hallvärdar hela dagen, och det var ju rätt segt. Nedräkningen började efter första matchen. Sällskapet och en stor fet kebabrulle satt i alla fall fint. Sen på kvällen hade mickis fest och det var kul och så.

I går så sov jag bort halva dagen. Resten av dagen satt jag vid datan. Var i fetaste deppmodet. Sen på kvällen fick jag i alla fall träffa jenny som gjorde allt mycket bättre.

Och idag har jag som sagt bara tagit det lugnt. Pluggandet har inte gått så värst bra, så ska försöka lämna datan och ta tag i det nu.





:(

 

!

Nu blir det partyyyyyy.


godmorgon..nja

Efter fyra timmars sömn så beger jag mig nu mot spångahallen, för att sitta i en baskethall full med studsande basketbollar och tutor och shit. Halv nio till halv fem. Ja vad ska man göra. Nu kör vi då. Typ.

love you

Du kommer alltid att vara världens bästa. Genom allt!


hey you


Fick sova ut idag, men känner mig ändå riktigt trött. Funderar lite på att starta en film sen, då brukar jag alltid somna. Myspys.

Have a good day!





.

Åh är glad glad glad. Vet inte varför riktigt.






..Jenny bebo. Vill att du ska veta att jag just nu sitter och tänker på dig my love. Jag saknar dig som en tok!



lite tankar

Blev som sagt en aschill kväll. Såg the bounty hunter och hade godispåsen och mami med mig. Jetemysigt typ. Hihih.

Är glad som en lärka.

Har en liten fundering i huvudet. Hoffmaestro imorgon eller inte...hmmm.

PTOI, är aspepp på att börja coacha knattar med soufen. Både för ledarresan som verkar stört kul, och sen för att det faktiskt ska bli riktigt kul att få ha ett eget litet lag, med söta små minisar som ska lyssna på det vi säger. Dom blir säkert en pain in the ass också, det hajar jag också. Men ändååå. :D


skön...t

Idag var en helt okej dag och jag var på mycket bättre humör. Något som känns underbart nu är att jag är ledig både imorgon och på måndag, så nu har jag fyra dagar ledigt!!! Lite inställda lektioner hit och dit, aoutch vad härligt alltså.

Är trött som fan nu, så funtar på att ta en liten tupplur innan träningen. Sen ikväll ska jag ha myskväll med film och en stor fet påse godis har jag bestämt. Underbart.

tjing

Det jobbiga med att gå och lägga sig i tid är att lämna all musik som finns på datan. Tänker hela tiden, bara en låt till. Det tar tiden ifrån mig. Ska fixa låtarna till ipoden så man kan lyssna vidare i sängen också. Då är problemen lösta. I helgen blir det nog lite d to the ownloading. Ordet som inte får sägas, men det rimmar till exempel på townloading.

Ska sluta nörda mig nu. Godnatt.

<3

Har blivit lite mycket musik på senaste tiden, och jag vet att det är många av mina nära och kära som inte gillar min musik. Hehe, men guess what? Jag bryr mig inte det minsta! :D

köttbullefejja


amaaagaaad



AMAGAAAD! Jag längtar. 8)

i'm okey

Har varit ledsen hela dagen typ. Deppet var kvar imorse när jag vaknade. Men som sagt, dom dagarna kommer också, vad ska man göra liksom. Fortsätter bara som vanligt helt enkelt.
Träningen idag gick (tack gode gud!!!) bättre än igår. Idag satt spelet bättre, även om det kanske inte såg jättebra ut ändå. Hoppas ni antecknar.

Hur som helst, känner mig på lite bättre humör nu. Och den här lillkillen gör det lite bättre också. Så sööt. Älskar när han börjar rappa, då dör jag lite.


godnatt

Nej, jag skiter faktiskt fullständigt i matten. Är verkligen inte på humör. Som jag sa så är jag i lite deppmode. Har ingen anledning alls, känner mig bara ledsen. Det var ett tag sen senast, hoppas det inte håller i sig. Tror fan jag ska hoppa i säng på dirren och tycka synd om mig själv. Lite musik på det också. Mys. Imorgon är det nya tag. Be strong. Nej man behöver inte alls vara strong faktiskt. Kör hellre på att låta det ta sin tid. Alla har sina dåliga moments. Gillar mina småsvängar av engelska. Jag suger på engelska. Godnatt.




stor fet bildbomb

Rubriken säger allt. Här kommer en stor fet bildbomb. Bilder som har legat på min mobil i evigheter, men aldrig kommit upp. Dom flesta bilderna är störda och inte supersnygga, men vafan man kommer väl ingen vart om man ska vara kräsen hela tiden. Nej sånt pallar inte jag. Kör all in. Så här kommer den, den stora bildbomben på mig och en del av mina underbara vänner.






































mer mer mer

Mer musik. Lassar på. Like it.







Nu blir det väl tråkmatte.

down

Slutade tolv idag, och då drog jag päls och sofia hem till mig för lite plugg. Eller dom våldgästade mitt hus för att tvinga mig att vara mattelärare. Men innan plugget drog igång bakade vi först hallonpaj, man behöver ju energi hallå. Det blev en rätt failad hallonpaj erkänner jag som älskar typ allt som går att äta. Men vi åt glatt ändå. Och sen satte dom igång att plugga flitigt medan jag chillade galet och fick hjälpa dom då och då. Skrattade en massa också. Big love.

Dagens träning: KAAAAOS! Så jävla komplicerade spel. Assvårt fan! Alla var helt lost. Det var helt nytt spel i för sig, men vi såg pissdåliga ut helt enkelt. Det var kaos. Jaja...vi jobbar vidare. Keep your head up.

Nu blev jag plötsligt lite depp. Behöver en kram. :(


morsning nerds

Igår vid 00.00 hade jag precis släckt lampan och lagt mig till rätta och kände i hela kroppen hur trött jag var. Vad händer? Jo när jag liggar där asskönt så hör jag plötsligt ett ljud. Ett surrande. En flugjävel är instängd i mitt rum..Ångest. Det är bland det värsta som finns, när man ska sova så hör man ett jäkla surr i örat. Det funkar inte! Så av med täcket, fram med en fettobok, och så sprang jag efter flugan runt runt runt i mitt rum i tjugo minuter innan jag fick den. Usch fy fan vad jobbigt det var. Okej om det skulle vara en mygga jag skulle smälla, för dom är liksom långsamma, men flugor är fan assnabba, så det var svårt som fan. Jag kom till slut på en ny teknik, när jag fick ta av tröjan och så försökte jag kasta den som ett nät. Njää det funkade inte riktigt heller, så jag blev vild och började slå efter den igen istället. Till slut fick jag in en riktigt härlig snärt, och så blir det tyst. Ehehe. Oopsie.

Har btw blivit mycket snabbare på mornarna. Äter, slänger på mig nåt fult, pallar knappt sminka mig, borstar tänder...och sen då? Vad har jag gjort tidigare i mitt liv som har tagit sån tid? Ingen aning faktiskt. Men nu sitter jag här, och har faktiskt hunnit städa mitt rum också. Känns riktigt bra!

Snart är det dags att kubba till bussen. Have a good day!


what's in and what's out

När mickis eller mamma, eller oftast båda samtidigt stormar in på mitt rum när jag vill vara i fred, så försöker man säga okej till allt och le. Det är snabbast sättet att få dom att gå, inget kaxande, för då blir det fight. Men ibland får man fnatt och skriker typ, "Meeen kan ni två bara gå ut härifrån, och prata utanför!!???". Och så tittar dom lite frågande på mig och den första tanken är då, "vill hon ha fight?". Nej det vil jag inte, men för att dom ska ge sig måste jag lägga till en grej. Man skriker först. "Meeen kan ni två bara gå ut härifrån, och prata utanför!!???". Sen direkt efter ler man och lägger till ett "BIG LÖÖÖÖV" och gör hjärta med händerna. Då är det lugnt och dom går.
Fast när mamma skulle göra ett hjärta så såg det ut som en knubbisröv eller nåt sånt. Sen dess blev det "stjärt" som var det nya ordet och så gör man hjärtat med händerna. Eller man får välja på att säga big löööv eller stjärt. Ja, stjärt. Säg inget. Fett nördigt, men det är i alla fall det som är "inne" här i stugan. Man kan också säga stjärt eller big löööv bara av ren kärlek.



Sov sött!

nice


mmmmmmmmmmmmmmums

OMG, min mamma kom precis hem med min favorittårta. Hon ska byta jobb, så hon hade med sig tårta och grejer som avslutning på hennes jobb. Och så blev det över, och vem äter upp det om inte jag och mickis. Där rök nästan en hel tårta på två pers. Shit, mår lagom illa nu. Maräng- och daim tårta, stört jävla god. 

Träningen idag kändes helt okej. Inte lika depp som vanligt. 

Jag sa ju att idag var en glad dag! :D


like

Katy Perry, två låtar som spelas sönder av mig för stunden.






Nu blir det träning.

YOOO

Är glad idag! Livet känns liksom bra för stunden och har gjort det ett tag. Har varit lite tjurig efter dom senaste träningarna, men förutom det så känns allt rätt så bra. Jag är glad, jag skrattar, jag är med mina bästa vänner.
Kommer säkert få en dålig dag imorgon bara för att jag nämner det här nu, så brukar det bli.

Hur som helst, skolan var okej, lekte avatar. Nu ska jag ta ikapp lite matte och sen ikväll blir det träning, sen ska jag minsann komma i säng i tid. Tillbaka i in i dom dåliga rutinerna nu, sover alldeles för lite.

Imorgon har vi bara halvdag i skolan. U to the nderbart. Hehe. Känner redan att det behövs. Och det verkar som att päls och fia ska våldgästa mitt hus då och tvinga mig att vara mattelärare...Vi får se hur det blir med det. Ibland är det inte lätt att vara snillet, vad ska man göra..


söndag

Hej hörni!

Har inte orkat skriva idag. Hoppas ni lyssnade på ALLA låtar som jag la upp igår. Lyssnar sönder dom nu. Så braaa.

Hur som helst, skola imorgon. Helgen har gått stört snabbt. Det var en skön helg och känner mig rätt redo för fem nya dagar i skolan. Förutom att jag inte har rört det plugg jag skulle göra i helgen. Kanske ska sätta lite fart nu. Där kom ångesten...KNARREST. Den pallar vi inte med idag.

Tror jag ska gå och ta en dusch och sätta på en ansiktmask, fräscha upp mig lite. Känner att det behövs. Såå, i'm out!



leskig chey

YOU! Watch your back. Eheheh.


music

Underbart skönt med en hemmakväll. Behövde verkligen det! Sitter nu och lyssnar på en massa grym musik. Här kommer en maaassa låtar. Japp allt på en gång. Så underbara! LOOOOVE IT!








nääz


ey lissna

En grej som är viktig att inte glömma här i livet enliget mig är att man verkligen ska leva för stunden! Man ska satsa, gör det du tänker på. Gå på impuls. Sååå jäkla många gånger som jag har tänkt på det här. Varför ska man vara blyg? Fett onödigt egentligen. Fast det är ju inte så lätt som det låter att bara skita i det. Inte det som är grejen hur som helst.
Men man ska våga göra det man vill och känner för. Det är DET som är grejen. Asviktigt! Svårt ibland, men försök att besegra rädlsan. Go hard! Bara en grej som ploppade upp.


We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Kanske rör mig ifrån huset ändå. Fast nä. Fast jo. Fast. Aa jag vet inte.
Fett långa mina senaste inlägg har varit.


love it

Step up 3D it is! Fast utan 3D eheh. Så, step up 3 it is. Shoooot.







segpelle

Då var den lilla svängen i stan färdig. Orkade inte mer, så är redan hemma. Mickis kom hem med 5 par skor och lite kläder. Jag kom hem med mat i magen, ehee.

Nu tänker jag nog tillbringa dagen med att bara ta det lugnt. Kanske ta ett bad och ta hand om mig själv lite, eller bara mysa med en film. Tror även att det är så jag ska tillbringa min kväll. Är assugen på myspys med en fet godispåse.


morsning

Är vaken alldeles för tidigt, men  kunde inte sova när mamma stökade runt jäkligt högljutt i huset. Har ingen lust att vara hemma, så hänkar med mami och mickis till stan.
Hörs snen.

tjohej

Det är nu lördag, natten är ung, och jag har en sak att säga: Weeee.

Zzz

Okej nu har jag hypeat söndar och taggat som en tok. Nu är jag helt slut. Bra camilla. Tror jag kör på en liten powernap istället. Eheh.

töt

PTOI så älskar jag när mickis säger grejer som: kolla milla, fett NIRR. Med världens betoning på nirr, som att hon vill visa hur duktig hon är. Att hon kan använda orden nirr, dirr, knarrest, ofcan och sånt. Så ser man hur hon blir lite stolt. Så söt. Bara en grej som jag tänkte på.


tagggg

Tacos till lunch! Kan det bli bättre? Gjorde tre mål på fotbollen på idrotten! Är jag bra eller är jag bra? Har en bra känsla i kroppen.

Är stört taggad faktiskt. Ikväll ska bli en grym kväll. Låter låten tala för sig själv.


så här glad är jag.

Träningen gick...ja vi skippar det. Och så var det en ny tjej på träningen också och ja...nej vi skippar det också. För allas bästa. Efter träningen pratade jag och sofie med berntsson om att börja coacha. Vi får väl se om vi får något knattelag eller inte. Sofie har schmäckschema vilket gör det lite svårare också tyvärr. Men men, vi får se.

Idag är jag inte på humör för nånting. Nu är det tråkmatte som gäller. Kul dag..

.

Har dampanfall. Andas camilla. Andas.



Ska önska mig en sån här i julklapp.

tummen upp

Har haft en grym eftermiddag. Vi fixade lite roliga aktiviteter för ettorna inne i stan, och det blev verkligen lyckat, om man inte tänker på vädret då. Det började SPÖregna verkligen och alla blev helt genomblöta och kalla. Sen frågade vi dom snällt om dom ville fortsätta med poängjakten vilket alla ville. Så vi blev glada, alla blev taggade, solen kom fram igen och alla levde lyckliga i alla sina dagar. Ehee. Dom små pluttarna var inte blyga, dom körde på och tyckte också att det var kul. Så riktigt lyckad eftermiddag alltså. Är nu kall och trött, och inte så taggad på träning, men det är vad som gäller hur som helst.

RSS 2.0