spanien

Spanien nuuu! :D Kommer hem sent nästa söndag om jag inte minns fel. Jag har med mig alldeles för mycket packning som vanligt, men men. Nu kör vi.

helt slut

Jag är helt slut. Har ju inte ställt om mig och inte sovit på länge. Flygresan borde jag nog ha sovit på, för den var enda så jävla tråkig. Från kalifornien till new york tog det fem timmar och ALLA i min familj utom jag satt och läste. Jag var omringad. INGEN ville spela kort. INGEN ville leka med mig. Hade fett tråkigt.
Resan från New york till Stockholm på cirka åtta timmar gick först bra. Man hade egen tv i sätet framför sig där man kunde välja bland en massa filmer, serier och musik. Men efter ett tag slutade ljudet fungera på min lilla tv när jag skulle lyssna på musik. Den funkade när man såg på film i alla fall, men jag ville lösa det. Korkat. Jag började klicka överallt för att få det att funka. Kom in på nåt som hette parental control där det inte gick att gå ut ifrån om man inte valde nåt. Jag har för mig att jag valde något som hette "Wide audience", för jag tänkte att man då skulle kunna se allt. FEL. Det var så illa så att jag inte kunde se några av filmerna. Jag kunde typ inte se nån tv-serie. Inte ens hannah montana. Det var tydligen för läskigt. Fan det gick inte att ändra den där grejen jag hade ställt in heller. Det fanns en grej jag kunde titta på. EN grej. Bunnytown. Fy faaaan.
Jag skulle ha sovit, men icke sa nicke, det gick inte. Fan är helt död.

hemma

Homeee biaatchees! Eheh. Ska packa om nu och fixa. Spanien imorgon. Weeeeeeeeeeeeeeee.


då var det över

Nu är sista dagen i San Francisco avklarad.
Dagen började med asgod frukost på ett typiskt amerikanskt frukostställe. Lite greasestämning över stället typ.
Sen satte vi oss på en turistbuss/dubbeldäckare som tog oss runt och visade det bästa av staden. En massa kända ställen och byggnader och återigen såg vi Golden Gate Bridge. Fan vad det blåste när man satt där uppe. Helt galet, och så var det pisskallt ett tag, men vi stod ut. Om man är på en dubbeldäckare vill man ju sitta där uppe liksom.
Sen vandrade vi runt en massa, bland annat i Chinatown lite mer och även i Italian town. Gick också upp för San Franciscos högsta, brantaste backe. Fyfaan alltså vad jobbigt. Men coolt när man kom upp, sjuk utsikt.
Sen har det också blivit lite mer shopping. Det var faktiskt en asnirr dag. Var glad som en lärka.
Och nu har det gått två veckor. Det bästa enligt mig var nog Hollywood som var coolt att se, Ragged Point som var vackraste platsen jag har varit på och så San Francisco som var en jäkligt spännande stad.
Tycker att människorna här är kul. Det finns så sjukt mycket olika människor. Det känns lite som att svennar är likadana allihopa. Men här finns det så många olika sorter. Och alla är så trevliga.
Här känns det också som att det är galet stor skillnad mellan rik och fattig, eller fattig och medelklass, whatever. Men det är verkligen sjukt mycket tiggare. Och så byts det av så snabbt kvarter efter kvarter..Var först i Gucciområden till exempel, och sen bara ett kvarter bort låg den värsta slummen. Asskumt hur det skiftar här. Lite spännande. Lite småläskigt att gå genom värsta slummen vilket jag precis gjorde. Eller inte läskigt, dom är säkert snälla, men dom tittade lite skumt. Ehe..living on the edge? Njaa.
Ska packa lite nu och sen sussa. Ska upp 03.00, alltså om typ fem timmar här, och sen blir det låååång flygresa. Orkar fan inte med tidsomställningen när jag kommer hem. Nio timmars skillnad. Vad ska man göra. Wish me luck. Hoppas att jag inte kraschar. Ehe. Hemskt. "Jag kan flyga, jag är inte rädd." Stig Helmer <3

SF

San Francisco är verkligen en grymt fin stad! Idag har vi gjort lite smått och gott. Som sagt finns det en massa jäkligt höga backar här så vi har gått en massa upp och ner hela dagen och då kändes det verkligen att jag inte har tränat på länge. Fan vad jag flåsade. Tog också en tripp med spårvagn vilket faktiskt kändes som en berg&dalbana. Det var fan roligt! Sen var vi nere vid hamnen och tittade runt i Fisherman's Wharf som var rätt mysigt, och sen vandrade vi runt i Chinatown. Förutom det så blev det också lite shopping idag. Handlade på Forever 21 så nu har jag spräckt nollan. :D Det var dagen, och jag antar att dagen imorgon kommer bli ungefär likadan. Byeeeeeeee

san francisco

Nu har vi rullat vidare till San Francisco. Åkte över Golden Gate bron som för mig är ungefär lika schtek som hollywoodskylten. Hehe. Bara för att man har sett det på film och tv så mycket liksom. Vet inte riktigt vad man kan göra här men det lär jag nog märka under dom tre dagar som vi ska vara här. Det är sjuka backar här och en massa spårvagnar, så jag får väl sätta mig på en sån och se vart jag hamnar. Och så hoppas jag på en massa shopping! Har faktiskt shoppat nada än så länge så det måste jag ta tag i nu!
Efter San Francisco är det hemfärd som gäller så inte lång tid kvar nu. :O Tjingling.

tjockis

Btw så har jag inte tränat på typ en månad. Portionerna här är sjukt stora och sjukt friterade och sjukt med feeett! Tjena kan jag få en cola? Ööh vill du ha den friterad? Ungefär så är det. Jag bad om bubbelvatten, och så sa servitrisen att jag kunde få det med lite socker, alltså sprite...jaja i lööv it. Jag tjockar rejält här. Vräker i mig chips och godis mellan måltiderna och äter ofc bacon, ägg, pannkakor och sånt till frukost. Cola till alla måltider. Mumma.
Mickis är besatt av starbucks som finns överallt, och eftersom att hon alltid ska beställa latte hit och dit så vill ju jag också köpa nåt. Varm choklad blir det...hela tiden. Känner mig fett barnslig. Måste växa upp. Måste börja gilla kaffe. Först när man gillar kaffe är man vuxen.

ännu ett lååååångt inlägg

Sorry for bad update duuuudes...ehe. Har haft fullt upp hela tiden!
Efter Santa Barbara åkte vi vidare till en liten stad som hette Morro Bay. Där var det rätt dött men väldigt mysigt. Hotellet vi bodde på var också otroligt mysigt, och det var mest ett mellanstopp där vi sov en natt bara. Kollade på NBA-finalen sista matchen...på tv. Hehe men vi skulle ju kunnat sett den eftersom att den inte spelades allt för långt ifrån oss... Jämn match hur som helst, rätt mycket missar, men väääldigt spännande i slutet. Lakers vann by the way, precis som jag ville!
Dagen efter bilade vi vidare på underbara vägar. Ja vägarna är underbara! Vi kör nästan hela tiden längs havet på highway 1. Det är berg överallt och väldigt snirkliga vägar. Utsikten är underbar och havet är turkost. Och så lägger ni på vackert ljus på det. Verkligen underbart att bila här!
Vi tog ett litet stopp vid Hearst Castle som är ett känt, galet, gigantiskt slott högt upp i bergen. Nån rik gubbe som byggde ett otroooligt slott där han bodde. Sjukt fint var det, och där tog vi oss en liten rundtur. På bussen ner var jag fett glad och började sjunga "eeeeen busschaufför en buss chaufför.." men ingen hakade på...fett tråkiga människor här..
På vägen ifrån slottet stannade vi vid havet där man kunde se stora sjöelefanter/elefantsälar. Galna näsor precis som jag! :D Dom var så söta. Stora, tjocka, ålade sig fram, låg och degade i sanden, och grymtade för fullt. Såg så jäkla skönt ut. Skulle jag vara ett djur skulle jag helt klart vara en sjöelefant!
Nästa stopp var stället där vi skulle bo under natten som hette Ragged point in. Enligt pappa, som har upplevt en del, så är det den vackraste platsen på jorden, och herre gud vad fint det var! Det var verkligen vackert! Vi bodde högt upp och hade ett lyxigt hotellrum med jacuzzi, kingsizesängar, vackraste havsutsikten och AAAH så sjukt vackert! NIRR. Alltså kan inte få nog. Det var verkligen en underbar plats. Så harmonisk så jag camilla holm knappt ville starta tv:n! Man ville bara titta ut över havet och lyssna på naturen. Jag låter som en gamling men så var det verkligen.
Vi åt där en härlig middag för att fira pappa som egentligen fyller år idag om några timmar. Men han ska iväg på stor golftävling imorgon så vi fick fira honom igår då. Sen blev det en underbar solnedgång.
Idag åkte vi vidare längs highway 1 för att komma närmare pappas golftävling. Han ska alltså fira sin 50-års dag med att gå på en stor golftävling med Tiger Woods och rubbet! Fett med coooolt.
Och då ska jag, mamma och mickis kika runt lite i Carmel som är en mysig liten stad. Förmodligen ska vi också ligga ett tag på carmel beach som sägs vara otrolig.
Konstigt nog så längtar jag faktiskt hem lite. Har det underbart, så ska fan inte klaga, men jag saknar alla hemma.
Nu ska Mickis, härskaren över datorn, ta över. Hon får sitta i flera timmar medan jag får typ 20 minuter. Jaja hon är bossen. Tjing.

schtek

Hellluuu!
Idag tog vi oss en välförtjänt chilldag vid poolen. Vädret var bra, solen schtekte och det fläktade skönt. Jag har fått lite färg och självklart har jag också bränt mig överallt som jag alltid råkar göra. Sen tog vi alldeles nyss en sväng ner till stranden och piren och alla båtar. Har det asskönt hur som helst.
Hoppas ni har det bra. Tjingeling

hollywood!

Wazzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!?
Idag vaknade vi rätt tidigt och checkade ut från det första hotellet som låg i Santa Monica och efter det har vi sett en jäkla massa coola platser som man bara ser i filmer annars. Först gick vi längs "The walk of fame" som är gatan med en massa kändisars namn och handavtryck och sånt. Sen tog vi en vilopaus inne på starbucks och sen vidare till Beverly Hills där vi kollade på sjuuukt flashiga hus. Så galet snygga och stora och helt otroliga. Tog en sväng förbi Hollywoodskylten också, vilket var höjdpunkten för mig, även om det var på jäkligt långt avstånd vi såg den. Men hur coolt är det inte att ha sett hollywoodskylten egentligen?! Status, ehe.
Sen bilade vi vidare hit till Santa Barbara där vi ska stanna i tre dagar eller nåt sånt. Kanske blir någon dag på stranden här, för vårt hotell ligger precis nere vid stranden.
Annars då?
Min engelska suger verkligen. Den är lite smått skrattretande. Mickis skrattar åt mig i alla fall. Stelt. Och det känns ju inte direkt bättre när man ska snacka med dom här människorna som låter ascoola när dom pratar.
En grej som har förvånat mig är att det fan är kallt här! Jag har packat ner ett dussin shorts och linnen och sånt och jag fryser som en tok. Vi har i för sig haft det molnigt typ hela tiden utom under dagen idag, och då var det ju skönt, men när molnen kommer fram blir det kallt alltså.
Människorna här är asskumma. Eller en del i alla fall. Det finns verkligen alla slags människor här. Asmycket uteliggare och riktiga tjockisar. Men sen finns det också riktiga träningsfreak. Verkligen överallt. Dom kutar som att dom springer för livet, och så är det också en massa som åker runt på rollerblades eller inlines eller vad det heter. För övrigt så är typ hälften av människorna ute på gatorna höga. Dom säljer marijuana rätt fritt här och var.
Det var lite om det som har hänt så här långt. Nu är klockan typ nio och jag är allvarligt fett trött. Fortfarande jet lag. Nu ska vi kolla på grease hehe.
Här har vi ett typiskt litet frukostställe. Där fick jag i min frkuost en stor fet våffla med sirap. Till det fick jag bacon, stekt ägg och korv. Chilla. Här hör jag hemma..

framme

Framme i Kalifornien nu! Rätt jobbig flygresa, lång, mår sådär, men hur som helst så är vi framme vilket är galet skönt! Vi mellanlandade i New York och sen var nästa stopp Los Angeles, och här hyrde vi en riktigt schtekig bil och åkte till vårt första hotell. Det är rätt ovant att dom står och väntar på oss, tar emot vår bil, parkerar den och sen typ tar fram kungastolen och bär mig överallt. Nästan så eheh, men fett med lyx i alla fall! NICE!
Klockan är snart tio på kvällen här så det är verkligen en jäkla tidsskillnad. Det har inte hunnit hända så mycket än, men kanske skriver imorgon och berättar lite.
Tjing!

WEEE

Dags att gittaaa! Nu bär det av! KALIFORNIEEEEEEEEEEEEEN! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Blir borta till 25/6. Den 26/7 drar vi till spanien. Hehe. Körigt på firman!

Men fan vad underbart det ska bli! :D:D:D:D

Kommer sakna er!

...so long suckers! BIG LOVE

gillart


?

Sååå nu är frågan dygna or not? Ska upp om tre timmar..

fredag

Mitt lilla scehma:
- Packa som fäään (till usa och lite till spanien)
- Stan en snabbis
- Packa mer
- Kanske träffa josse en snabbis
- Studentmottagning hos en kompis
- julias place, fezt

Drar imorgon klockan sex på morgoneeeeen! Funtar på om jag ska dygna?!

Tjooockis...orkar inte vara seriös idag. Hejdå.


ALLT

Okej jag erkänner, har inte orkat skriva idag för att jag är en stor fet latmask.

Såå vad hände igår?

Vaknade upp igår, satte på mig sommarklänning och åkte till skolan för avslutning. Vi började med att kolla på alla studenter som sjöng för full hals och verkligen såg ut att ha det så jäkla roligt. Det såg underbart ut, fick gåshud. Vill också. Två år kvar bara..
Sen fick vi våra betyg, och jag blev asglad för mina. Har kämpat, och det lönade sig nu. Fick också nåt ministipendium i klassen för fina insatser. Det var en stor fet bok som jag fick gå och släpa på. Gulligt. Hehe.

Sen bar det av till vällinge hus för lunch med klassen. Asiatiskt buffé in my heart. Så gott! Efter det åkte jag och några girls till nånstans i intet, tror det var i vinsta eller hässelby, hittar fan inte där, och hamnade på majas grill. Tjockisar. Och efter det åkte jag hem till jenny och åt ännu mer. Vi kommer inte träffas nu på tre veckor. :( Så därför skaffade jag mig tid för den bästa och var där ett tag.

Drog sen en sväng till sofia, där hon päls och johanna nördade sig. På kvällen drog vi till några klippor i äppelviken där alla ettor från blackeberg var. Där gick det som det gick. Hehe, nej men det var kul. Och vi hade ju i alla fall tur med vädret. Regnet höll sig borta och det var ganska lagom varmt också. Nirr. Sov sen hos en i min klass. Tackar.

Det var väl allt som jag kan nämna.
Idag har det varit degande på hög nivå. Skulle packa som en tok, men det gick åt helvete. Sov typ hela dagen. Åkte sen en sväng till vällingby och pratade lite med markos om basketen och allt. Kändes lite bättre efter i alla fall. :)
Träffade sen josse efter det. Mycket prat blev det. BIG LOVE.

En liten dålig grej är att jag mår rätt dåligt nu. Har mått halvdåligt sen i tisdags och då kanske det inte var det smartaste att vara ute igår kväll, men vad ska man göra? Det var ju ändå skolavslutning. Och nu är fan ettan över! Det är sjukt! SOMMARLOOOV!

Det där var väl typ ALLT!

bildbomb

Har snott lite bilder från kompisar, från dom senaste dagarna. Bildbomb.





































.

Fan...jag är korkad.


busted

Haha jag failar så jävla hårt alltså! Jag är misslyckad som människa.

Har tidigare skrivit lite om att jag har ångest om hur mycket basket jag vill träna och så nästa säsong. Vill satsa, men kanske inte fem gånger i veckan plus tre extrapass. Rätt mycket. Men så får jag sms från min gamla coach som frågar varför jag har valt att inte träna med damlaget och så förklarar jag varför. Och självklart så bollar jag med min soufen också som är i samma sits och hade fått samma sms. Och så skickar jag sen ett långt sms om vad jag har sagt och vad janne har sagt och lite extra som jag inte sa till janne...och så råkar jag skicka det till janne. Hahaha. Alltså riktigt jävla fail. Tur att jag inte skrev nåt pinsamt. Ren tur alltså.
Självklart garvar han som fan bara, och svarar typ. "Jag vet redan att du tycker att millan har fula knän". Och sen skrev han "Oj det där skulle visst till sofie".

Haha riktigt busted. Det förvånar mig inte om (du) Janne läser det här nu också. Men spela roll nu, kan ju lika gärna dela med mig. :P Måste sluta vara så jävla klumpig.


:(

Usch vaknade upp med riktigt ont i halsen och känner mig varm. Illa. Ska åka till träningen om en kvart. Får se hur det kommer gå..

sagolik kladdis

Alltså jag har bakat en kladdkaka som var så god...den kommer skrivas in i historien! Allvarligt, godaste jag har gjort någonsin. Mickis kom hem med en ny bakform till mig igår hehe. En rosa hjärtformad. Och så har jag fått ett nytt kladdkakerecept av skeppis, mickis kompis, som är mästare på kladdkakor, så kladdkakan blev sagolik om man får skryta. Hehe ska inte överdriva, men den blev i alla fall bättre än mina vanliga.

För övrigt så var det chill på kaanan idag. Några spelade fotboll. Vi schtekte lite, åt, och jag och linnea tog årets första dopp. Rätt härligt, men askallt!

Ikväll träning och imorgon avslutning.

min baby

Har precis haft josse här. Eller hon gick för ett tag sen. Äntligen fick jag träffa henne efter flera gångers sketna planer. Hade det jättemysigt och pratade och kollade dr 90210 som vi alltid råkar göra. Hehe, rätt spännande faktiskt! Hur som helst mysigt att träffa josse.



Imorgon blir det picknick med klassen på kaanan. Typ mat, brännboll, tipsrunda, bad. Typisk klassgrej. Ber till gud att det blir okej väder. Sov sött.

ingen framtid, inga jobb

Skriver typ alltid runt tolv har jag märkt. Men det är så jäkla nice att bara sitta och lata sig med datan just vid den här tiden tycker jag.

Idag hade vi sista lektionerna i ettan. Så skööönt! Fick reda på att jag får mvg i samhällskunskap, och jag är så sjukt jävla stolt och glad över det. Vi har haft den tuffaste läraren EVAAAH. Seriöst. Har varit sjukt svårt, men kämpade, och det räckte.
Förutom det så var det idag dags för fotbollsmatch mellan blackeberg och bromma. I tjejmatchen blev det typ 9-0 till blackeberg tror jag. Började fundera på om bromma drev eller nåt. Tyckte synd om deras målis. Så jävla kass stackarn. Och dom har idrottsinriktningar på skolan...
Killmatchen var mycket jämnare. Det blev 1-1, och sen vann bromma efter en jävla massa spänning på straffar...
Om lärarmatchen räknas så vann vi den också, hehe. Men lite synd att det blev torsk för killarna. Det kändes ju som att man var med i matchen i slutet och själv förlorade.
Men det var kul ändå. Folk lekte huliganer med bengaler och massa banderoller och sånt och så var det poliser där. Roligt att se hur folk går igång.
Och min lilla mini gjorde tre eller fyra mål på tjejernas match. TUUUNG!

målgöraren!



Kaosat!




:(

Har fått ett trimmerjack mitt i mitt ögonbryn! Inte snyggt nånstans. Ser inte ens gangstaah ut.


hot hot hot

Är inte det här absolut största sommarlåten? Är så taggad på sommaren! Det enda som är synd är att jag inte har riktigt så mycket tid och pengar så jag kan göra allt jag vill. Får vänta ett år. Ett år. Men skit samma.
Kan inte sluta säga det, om mindre än en vecka blir det usa. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


gal1 skön


långt

Tjuhu. Vilken härlig dag! Underbart väder!
Skulle träffa steffen och josse, men steffi var tvungen att hoppa in på nån match, och för josse hände det en del tråkiga grejer som jag inte kan ta upp. <3
Jag orkade inte träffa nån då, så stannade hemma och under dagen hade vi lite gäster här, och förutom det var det schtek ute som gällde. Och idag var en riktigt glad dag så jag dansade runt som jag oftast gör när jag är glad. Hoppade runt som en klump i trädgården och som alltid var mina indiegrannar ute. Dom lyckas se allt seriöst... Min familj låg ute i trädgården, så går jag ut på trappan och jag har precis klunkat en hel loka. Ja en hel loka med en massa bubblor och vem fan måste inte rapa då?  Jag är ju typ man också som ni vet och dom som känner mig vet att jag ibland kan göra riktiga mansrapar. Fett fresh som vanligt. Och så går jag ut på trappan, kollar mig omkring, ser ingen förutom min familj, säger högt att jag måste rapa, och så rapar jag. Ingen vanlig rap utan ett jäkla djungelvrål. Och så ser jag att rakt över gatan står indiepappan bakom sin bil och tittar på mig och ser sjukt rädd och chockad ut. FAIL. Jag går ut på trappan, kör ett djungelvrål, indien blir livrädd. Alltså jag kunde inte sluta skratta.

En annan grej som fick mig att skratta var när jag låg och hade det som skönast och så hör jag ett brak och vänder mig om. Mamis solstol har brakat ihop. Alla delar har gått sönder hon ligger på marken som ett mongo.

Lite bilder råååå:

I fredags körde jag på kaosad klänning. Eller alla möjliga färger var den i alla fall.


Min lilla valross...stolen brakade.


Natural, ut och schtek.


Dagens outfit..jaa den får inte komma upp idag. Bikinibilder tar man självklart innan man trycker i sig en hel chipspåse själv. Ja, en chipspåse slank precis ner. Plus en halv tårta, plus en massa italiensk cateringmat. Mumma. Jag kan inte gå, jag tippar allvarligt.

Och när vi ändå är inne på allt möjligt så kan jag tala om för er att jag har börjat lyssna på saxofon. Är jag nörd då? La märke till att det fanns en del riktigt sköna låtar. Hörde först den här låten. Den är ingen saxofonlåt men vid typ 0.32 börjar det lite i några sekunder. Och efter det började jag lyssna på saxofon. Eheh. Typ så.



Och så lägger vi på lite idzidzidz på saxofonen, hehe.


nighty

Blir det någonsin som jag har tänkt mig? Njää inte ofta i alla fall.
Skulle ju träffat josse men så blev det inte. Mamsen och papsen hade partaj hemma med en massa folk så jag skulle iväg. Satt först barnvakt i nån timme bara, och sen bar det iväg upp till våra grannar för att fira victoria som nu har blivit 20 barre. Jättetrevligt, med trevligt folk och god mat! Det var bara eeen liten jobbig grej...jag är inte 18 så kunde inte hänga med ut. Fan att jag och mickis inte är lika alltså. Blöööö, vill bli 18 nuuuu!

Aja kan lika gärna sussa nu. Har inget bättre för mig så nattiii lovaahs.

schtek

Heeellu!

Chillade galet med steffen och jensen igår. Vi lagade riktigt god mat, och tog det bara lugnt och hade det mysigt.
Idag har jag schtekt lite ute i solen. Men bara lite, för jag fick fnatt på vädret. Varannan sekund blev det molnigt och kallt, och sen kom solen fram nån sekund och så. Hade lite planer med några att dra ihop en picknick, men det blev inte av. Ska träffa josse sen. Får se vad vi hittar på, har lite småblandade planer.


fredag

Hehe vaknade nu! Började kvart över tio. Kan åka till skolan, fast nä. Vi har naturkunskap och där leker vi att några jäkla ärtor är djur och shit. Orkar absolut inte kötta dit för endast det.

Ska hoppa ner i ett bad nu istället. Heeeelvete vilken träningsvärk jag har i axlarna. Gör riktigt ont. Jag behöver massage!!

Lite senare kommer jenny bebis hit och vi ska göra vår paj som är välrdens bästa, och sen ska vi ha picknick i min trädgård, hehe. MYSPYS!

Ha en bra dag! Tjing

natti

OMG. Den här lilla mongolidbloggen startade jag typ 2007 och då skrev jag i två veckor eller nåt, sen sprack det. Sen startade jag den igen 2009 den 3 juni. Och jag kom precis på att jag missade att det var den 3 juni igår. Fuck. Min ett årsdag (2007 gills inte nu). Hur kunde jag glömma? Äh inte så svårt egentligen, men ändåååå.
Får fira det i helgen på nåt sätt.

Tror ni att jag vaknar i tid imorgon om jag inte sätter alarm? Har en lektion 10.15. En meningslös lektion, och vi ska typ leka med ärtor...Nu tar jag steget, hehe, living on the edge. Om jag vaknar i tid drar jag dit och annars..

:D

Fick precis reda på att det blev ett MVG- på arbetet som jag och päls har kämpat som djur med! YEEEEEEEEEEES! Ett MVG- tar man ju som ett MVG. Känns så jävla nice! Nu rullar allt på och det går bara super hit och dit! FUCKING LOVELY!

Träningen däremot...omg. Sex pers, ingen motivation, fett lulligt, oseriöst, rätt fail. Jaja. Mailet med betyget gjorde mig gladare!

Nu blir det film. Funtar på att ringa hit någon. Är sällskapssugen. Har på tal om ingenting galen träningsverk. Rätt tuff fys i veckan eller nåt sånt. Aotuch.


weeeeeeeee

Livet leker och jag schteker. Nej driver, vad leker jag för. Fjorrecamilla. Mår underbart. Nu är ALLT plugg över! En lektion imorgon! Så jävla hääääärligt! Och så blev det mvg på matte a nationella, och jag ville bara springa runt hela skolan. Satt och hoppade på stolen i alla fall.  

Har en annan nyhet att berätta också, bra eller dålig vet jag inte om den är, men nu kommer den...DEN GULA KYCKLING TIGERKAKAN IS IN DAAA HOUSE! Japp, precis som det var tänkt så är jag nu gul i huvudet, det är inte färgat ända in som vanligt, ser ut som ett cp och en tigerkaka.

Nu blir det träning igen! Tjong lillfjong.

Dagens schtekare...lekare*

har tjejen problem med munnen eller nåt?
är hon bajsnödig? störd.

missie

OMG. So missiestyle. Ni kan kalla mig missie förresten...Omg alltså. Hello kitty, den är såå gjord för mig!


chillpill

Tog lite sovmorgon i morse. Vaknade halv tio, men kom rätt snabbt till skolan ändå. Typ en lektion. Fett chill dag. Och nu är dödsarbetet som jag och päls har kämpat med inlämnat! NIRR!

Tog en sväng till stan efter skolan. Fick bland annat med två magtröjor hem. Lite tveksam. Känner mig inte riktigt behaglig på nåt sätt, men får väl testa lite.



Träning nu! Lateer


sur

Blev plötsligt på lite pms-humör. Eller blev typ sur i ett svep. Ska sova NU. Första kvällen på länge som jag lägger mig innan ett. Sick. Nej usch, känner mig verkligen på dåligt humör. Börjar imorgon 10.15, slutar 13.10. Fett skönt. Tjingeling, nu ska jag sova sött, och vakant upp glad.

aldrig nöjd

Hörni vill inte skryta, men måste bara säga jag körde knäböj med 60 kg vikt på axlarna. Hehe YEEAH. Är rätt stolt för jag trodde jag kunde typ tjugo kg, och därför blev jag jätteglad när jag överträffade mig själv och klarade 60 kg på fysen!! :D
Vi hade möte också. Tydligen ska allt bli annorlunda nästa säsong. Jag tyckte att upplägget var så där. Man måste antingen köra 4 gånger i veckan plus 2 extrapass, typ fys eller nåt, och då kör man med damutvecklingslaget. Annars ska man köra 5 gånger i veckan plus 3 extrapass, och jag vet inte om jag pallar det. Under den här säsongen har jag testat på båda alternativen, och tyckte att det kändes bäst med 4+2.
Men känner lite att jag måste/vill köra mer för jag vill spela med mina kompisar. Dom flesta 93or och 92or har nämligen valt att träna så mycket för att få köra med damlaget och utvecklas. Själv vill jag självklart också köra med dom, men jag vet inte riktigt om jag pallar träna så mycket. Sen är det ju en till två matcher per vecka också. Känner rätt ofta att jag är stressad och inte hinner göra det jag vill när jag "bara" kör 4+2, men jag vill ju ändå köra med mina kompisar. Lite småångest. Vi får se hur det blir. Måste tänka.



slut

Ska snart säga en grej som jag säger sjukt ofta, och nu komme det. JAG ÄR HELT SLUT! Sov fem timmar i natt. Korkat, för det är för lite för att jag ska vara pigg. Sen är det rätt jobbig värme ute idag. Luften låg som en schmäck. Sen slutade vi typ halv två, och stannade då i TRE timmar med päls för att jobba med samhällsarbetet, men nu är det typ färdigt i alla fall. Bara några pyttegrejer kvar! :D Förutom att det var jävligt torrt att sitta kvar och jobba så hade jag och päls ändå jävligt roligt ibland. Eller egentligen inte, vi var bara så sjukt trötta att vi grät av skratt t.ex. när elsa skrev frör istället för för, och när hon trodde att rwanda låg i asien efter en månads arbete med arbetet. Ja ni hör ju, otroligt roliga grejer...inte alls. Fan vad tråkigt, vi måste ha varit riktigt trötta alltså, men roligt var det då i alla fall.
Så nu har vi knappt nåt plugg kvar. Kan inte bli bättre, förutom om vi inte skulle ha nåt plugg alls kvar..ehe.

Nu blir det snart träning. Min kropp behöver det. Men jag har liksom fått sommarlov nu känns det som, så orkar inte riktigt. Och blir smått irriterad på att dom veckan innan vi får sommarlov lägger in extra fyspass, och intervallträning - inte alls vad jag är sugen på.

RSS 2.0