hej hopp

hejsan!
jag har inte kunnat skriva så mycket nu, jag har gryyyyymt mycket plugg och träningar :/ Idag var i alla fall Jenny och Lovisa här, och det var myspys :)
Skriver mer när jag har något intressant att komma med 8)
PUSSS

OUFF

Gaaah, jag sitter och jobbar med high school musical så tänkte att jag samtidigt kunde lägga ut en bild på världens snyggaste!

image3


*

Vart var alla när jag sålde kakor!? Jag stod och sålde kakor och bullar i hässelby i typ tre timmar, så nu har jag bara stora isbitar till fötter 8) När allting var som värst kom min ängel till räddning! SOFIE kom och värmde mig och sen stod även hon där i två timmar till. Ja det var väl höjdpunkten på dagen! Tack sötnos <33


myspys

Igår kväll var jag då på en liten tjejmiddag, japp så var det, och det var väldigt mysigt måste jag säga 8) Det började med äkta gormémiddagen, shiit alltså vad gott det var, som vanligt vräkte jag i mig maten 8) Sen hade vi det mysigt nere i källaren hela kvällen!!! Jaa någonting man minns nu är ju när Sam åkte ut på idol, gissa om alla skrek eller!? Därför är min hörsel inte på topp idag längre. På tal om hörsel så är min kära mor den med världens bästa hörsel, och därför är det ett jäkla problem när man ska smyga sig till kaklådan vilket då aldrig lyckas 8)
Aja sen såg vi SAW, fett obehaglig, men nu måste jag se resten av filmerna också i alla fall. Jaa vi vräkte i oss allt möjligt onyttigt och det gjorde att det blev ännu trängre när vi skulle sova (a) vi va ju elva tjejer som skulle sova där så de blev lite trångt, och josse och jag hade gjort en deal om att vi skulle sova i samma säng, men eftersom vi hade gosat typ hela kvällen så fick vi skiljas åt, så jag sov mysigt i stora soffan, och josse sov i lilla 8) Vi somnade väl runt 05.30 och vaknade typ 11 nån gång så nu är jag grymt trött!
Det var en väldigt mysig kväll, tack alla som var med <33

en liten påminnelse^^

Jo imorgon är det så att jag och min klass ska sälja en massa gott fika, själv har jag bakat chokladrutor och kolakakor, jag lovar er det är grymtgott. Har ni aldrig ätit kolakakor så ska jag säga er att ni verkligen har missat något! Så kom till Plantagen imorgon och köp vårt goda fika..Hur jobbigt det än låter att åka dit, så vet både du och jag att du gott och väl måste motionera, så upp och rör på fläsket! :)
PUSS OCH HEJ

väldigt söt dikt

En natt hade jag en dröm. Jag drömde att jag gick längs en strand tillsammans med Gud.
På himlen trädde bilder ur mitt liv fram. Jag såg på varje bild två par fotspår i sanden,
ett par var mina och det andra paret var Guds.

När den sista bilden syntes såg jag tillbaka på fotspåren.
Jag upptäckte då att många gånger under mitt liv fanns endast ett par fotspår.
Jag såg också att detta var under de mest ensamma och svåra stunderna i mitt liv.

Detta bekymrade mig mycket och jag frågade Gud:
"Gud, du sade när jag en gång bestämde mig för att följa dig , att du skulle gå med mig hela vägen.
Men jag ser att under de svåraste tiderna i mitt liv finns det bara ett par fotspår......
Jag förstår inte varför du lämnade mig när jag behövde dig som mest!"

Gud svarade:
"Mitt kära barn. Jag älskar dig och skulle aldrig lämna dig.
Under tider av svårigheter och prövningar när du bara kan se ett par fotspår,
då bar jag dig."

Mycket söt enligt mig, om du inte håller med så testa själv att bära en stor biff, det är inte så lätt som det ser ut, så idag är Gud dagens hjälte, nej nu babblar jag förmycket igen! Men den var väldigt söt :) <3333

JENNY

För er som inte vet så är Jenny Gillberg en stor tönt, men en ganska söt tönt, och här var då hennes kommentar för mina inlägg. Innan ni börjar läsa den så ska ni kanske veta att folk ofta hänger upp sig på min humor, jaa alltså dom hänger inte upp sig på en galge eller så, så bli inte rädda 8) haha, ja där va ännu ett bra exempel på min humor, säg vad ni vill.

och det är alltså jag som är balle, alla antecknar! 8)

balle, jag måste börja med att säga..
du har säääämst humor. efter att ha läst alla
din inlägg med sämst humor kan allting annat
få en at skratta :D men jag älskar dig.

naaaaaw, jag älskar dig också käraste  <333333333333


GODMORGON*

Godmorgon allesammans 8) Själv så väcktes jag vid tio av ett sms, som gjorde mig grymt tjurig, men dagen blev helt plötsligt mycket ljusare när min syster hade gjort varm oboy med grädde!! Blir ni sucktade va, synd att ni inte får smaka då! 8)
Jaa, nu ks ajag sitta här och dega ett tag, så får jag väl se vad jag hittar på sen ;)
PUSSSS

GODNATT!

Jaa då var det väl dags att skriva mitt sista inlägg för dagen, på min stora dag då jag skaffade en egen blogg..ähm jaa...Men jag ska väl så smått börja dra mig mot sängen, så sov gott och vakna tort! Eller sov sött och vakna ej blött, jaa för alla som ville veta så har rimmandet aldrig varit min starkaste sida här i världen.
Men aja sov gott i alla fall, PUSS.

michaela

Jag måste bara nämna min kära syster Michaela, även kallad musen, aja vi är ett ganska stört par tillsammans, MUSEN OCH MULLE! aja whateva* JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS! Du är för mig som Odens ollon är för Oden, vilket betyder att du är helt underbar!   
<333333333333333333333333333333333333333


HEJSAN

Jaa hejsan igen, det vart kanske lite mycket skrivande på en gång men när jag ändå är igång så kan jag ju berätta lite om höstlovet! :) Eller det finns ju kanske inte så mycket att berätta, jag har latat mig heeeeeeeeeeeela veckan mest!
I måndags hade jag, Sofie, Jenny och Emma töntkväll hemma hos Jenny. Det blev hur mysigt som helst, och det bästa var nog skräckisen! Jo det är så att för typ en evighet sen så hade vi en annan töntkväll och då hyrde vi One missed call, som var det värsta jag har varit med om, och det finns typ fyra filmer, så vi hade längat i miljaaarder år på att få se tvåan och den var grymt läskig. Jaa ni kan ju alltid fråga Jenny om hon har nån känsel kvar i sin hand efter att jag satt bredvid henne under filmen!? 8)

Jaa igår var jag och min käre syster Micks på bio med min mormor och morfar, otroligt kul* :)
Vi åt först lunch i sturegallerian, själv åt jag en sallad och drack vatten, men tro inte att jag bantar för det, nej absolut inte, jag äter som en häst ska jag säga dig! haha, aja intresseklubben antecknar, visst visst^^ I sturegallerian såg vi faktiskt tre kändisar, och det var ju lite ballt, och man kände sig ju en aning lyxig att sitta där och äta då.
Japps, vi såg i alla fall den där råttfilmen, den var hur mysig som helst måste jag säga!

Jaa sen vet jag faktiskt inte vad jag har gjort mera, höstlovet går ju lika fort som att jag säger blötfis tio gånger (camillas humor på högsta nivå!)

Imorgon ska jag då på tjejmiddag också, det ska bli väldigt mysigt, och jag har just fått höra att det ska bli äkta flottiga middagen, men jag skriver nog mer om det imorgon!

Ha det bra, PUSS

mmm ett skämt i camillas smak!

En Irländare, en Mexikan och en blond man jobbade på ett höghusbygge,
 de hade kommit till 20:e våningen och det var dags för lunch.
Irländaren öppnar matlådan och konstaterar att det åter är 'Irish
stew' och säger 'Om jag får Irish Stew en gång till hoppar jag!'.
Mexikanaren öppnar sin matlåda och utbrister 'Burritos, igen! Får jag
Burritos en gång till hoppar jag!'
Den blonda mannen öppnar sin matlåda och utbrister 'Ost & Skink
macka, idag igen... får jag det en gång till så hoppar jag också!'

Dagen efter samlas de åter för lunch.
Irländaren öppnar matlådan, konstaterar att det är 'Irish Stew' och
slänger sig mot en säker död.
Mexikanaren ser att han fått Burritos i sin matlåda och kastar sig
även han ut från höghuset.
När sedan den blonda mannen öppnar sin matlåda och konstaterar att
det även idag är Ost & Skink mackor så hoppar även han.

På begravningen gråter alla anhöriga, Irländarens fru beklagar sig
Om jag bara visste att han va trött på Irish Stew så skulle han
aldrig fått det igen'.
Mexikanarens fru sa 'Han kunde ju fått Tacos i matlådan om han bara
sagt att han tröttnat på Burritos'
Alla vänder sig om mot den blonda mannens fru och tittat undrande...
hon utbrister 'Titta inte på mig, han gjorde sina egna matlådor'

brunett?!

Jaa, då har man just tonat håret brunt då, och jag ska säga dig att jag var jävligt osäker innan men sen fick jag en liten kick i röven och nu är det gjort! :) Det blev väl kanske inte världens bästa så jag ska testa igen imorgon, men helt okej blev det i alla fall...
Jaa för er som undra så kommer brunetterna från italien, nej men jag skoja. Vet inte vad jag babblar om faktiskt, är jäkligt trött efter en kämpig dag i soffan (a) Aja ha det gött!
PUSS


första inlägget^^

OUFF! Äntligen kommer mitt första inlägg i min alldeles egna blogg, som min syster har tjatat på att jag ska skriva i en evighet! Aja för er som inte vet så är det jag som är Camilla, kallades Mulle när jag var liten :) Skriver nog mer sen!
puss puss


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0