chillin

Den här träningen var definitivt roligare och lugnare än den imorse. Kändes som att alla var halvflummiga vilket var ganska skönt. Efter träningen stannade jag kvar och lekte lite med josse, tessen och linda. Älskar alla baskettjejer, hoppas verkligen att det blir spanien i sommar. Vi ska ha lite möte nästa vecka, bådar gott visst?!

Imorgon ska jag träffa josse och och tessen och kika runt lite i vällingby, sen ska jag kanske på bio med pappsen. Gillar att ha lite egentid med päronen, speciellt eftersom det inte händer särkilt ofta. På kvällen blir det som sagt basketmatch. Ser ut som en ganska nice dag faktiskt.

Nu blir det big brother!!!

TRÄNING..

Från att inte ha haft några planer för lovet, så blev det på en sekund schmockat med basket.
Måndag - träning på förmiddagen, träning på kvällen igen
Tisdag - kolla på basketmatch
Onsdag - träning på förmiddagen, träning på kvällen igen
Torsdag - träning på förmiddagen, träning på kvällen igen
Fredag - kanske match

Kult. Nu hinner man plötsligt inte med mycket. Avklarade precis första träningen och är helt slut. Nu måste jag fan sova, eller i alla fall dö lite i soffan.


Btw, det har nu gått några timmar på dagen och än så länge så är jag helt och hållet nyttig!!


fettoinlägg

Jaa vad har hänt sen jag skrev sist? En del faktiskt. Igår blev det vinst mot ett annat blackebergslag, så det var kult. Sen kollade jag och soffi på damlagsmatch och myste med pommes och daim heeh.
På kvällen vandrade jag och josse hem till emma där vi slutligen bestämde oss för tid och plats för vår resa i sommar. Zakynthos vecka 27 dirr, kommer bli asnirr. Nu har vi preliminärbokat så det känns asbra verkligen! På kvällen myste jag och josse hemma hos mig med god mat och film.

Idag har dagen tillbringats med mamma i stan. Inte ofta jag gör något med mamma, så det var jättemysigt! Vi tog en fika och kollade runt i affärer, och jag fick med mig ett par bruna stövlar hem. Precis vad jag inte behöver, men jaja. En sak jag gillar med att gå i affärer är att jag ofta hittar nya sköna låtar. Idag fick jag med två låtar på hjärnan, gillart.




Jag och mami. <3 (Jag ser ut som en man haha)

Nu ska jag storstäda mitt rum och försöka rensa ut skit. Ikväll kommer josse hit igen, innan hon också åker iväg imorgon. :(

Btw, imorgon är det måndag och jag ska göra ännu ett nytt försök att börja bli nyttig. Det brukar hålla tre dagar. Det kan bli extra tufft nu när det är lov. Okej det kommer aldrig gå, men ska försöka. Jag har bytt bakgrund på datan för att bli motiverad. Har nu en bild på victoria secret modellerna haha.

Vill ni höra två saker som suger. Ja det vill ni. För det första, som ni kanske har sett på några bilder så testade jag på blå linser för ën vecka sen. Jag köpte ett par månadslinser, och så hade jag sen lagt dom i linsvätskan i behållarna, och så fick jag för mig att titta till dom idag, och så hade väl inte locket varit ordentligt på, så vätskan hade avdunstat och mina fina sötisar låg där som torra skorpor. Feheeeeett ovärt! GAAAH, pallante.



För det andra är jag astaggad på att dra nånstans och dansa ikväll, och självklart måste det vara söndag. Bajs på det.

Städdags herrå!




lördag

Godmorgon! Fett fint väder, viiisst?!

Hade myskväll med ben and jerry igår...och jenny hehe. Vi myste med film och gottis, körde lite sleepover och däckade tidigt vilket var skönt. Vaknade ganska tidigt av att man hörde robban dunsa ner för trappan. Robban är världens sötaste hund som vi är hundvakt till lite då och då. Just nu är vi hundvakt, marsvinsvakt och kattvakt haha. Värsta djurhuset här hemma.

Nu är det dags för match, och sen efter det ska jag träffa lite söta flickor, och ikväll blir det mys med josse.

bebisar


drömmer mig bort som vanligt

Åh längtar så stört mycket till sommaren. Vem gör inte?!

Ni har förmodligen redan hajat det - jag älskar att resa. Det känns helt otroligt bra att jag har tre resor ganska säkra för sommaren. I juni blir det ledarresa till Kreta. I juli blir det ganska säkert Zakynthos med Jenny, Josse, Emma och Jessika. I augusti blir det nån vecka utomlands med familjen. Sen drömmer vi baskettjejer om en vecka i spanien som vi nu har kört två år i rad, men tvekis om det blir av. Tveeek, men hoppas hoppas! Kunde inte längta mer alltså!!

Här var man blondis? Kanske färga tillbaka?! Fast näää.


GODNATT!

seg

Jag: Mamma, hur skriver man ett personligt brev (till jobb).

Mamma: - Hej klara...*tystnad*

Alltså va?!?!?! Så seg.


zöööpp

Har precis tränat och sitter nu och ser på lite tv med mamma och mickis.
Chill dag i skolan, förutom engelskaprov - hörövning Jag suger hårt på engelska alltså, hade tydligen missat en massa, och fattade inte riktigt vad det handlade om. Men men...sen gick jag raka vägen hem och lagade pannkakor och sov sen i två timmar. Förutom det så sov jag nio timmar i natt, så nu känner jag att jag har tagit ikapp sömnen lite. Har nämligen sovit extremt dåligt några dagar nu. Nu känner jag mig aningen piggare i alla fall.

Underbart skönt att det är fredag imorgon och inge mer plugg. Har i för sig typ 20 sidor matte att ta ikapp, men det fixar sig hehe.

Supertråkigt att typ alla åker iväg över lovet. Vill inte sitta hemma i sverige i den här kylan. Blöööö.

Aja, fet sovmorgon imorgon, sen två lektioner, sen lov. Ska hänga med jenny på kvällen och antingen blir det utgång med några eller så myser vi ner oss med film. Får se vad vi orkar. Hur som helst ska det bli bra!

Ska fortsätta med mitt tv-tittande nu. Herrå.

yo

Det blev vinst! Dom kom inte med sitt vanliga lag (våra största fiender), så det blev inte lika tuff match som jag hade tänkt mig.
Haha, fick höra från soffi att det såg ut som att jag hade nånting i mina kinder. Hon frågade om jag åt på nånting eller om dom var svullna. Haha jag tror verkligen att mina vardagskladdkakor som jag äter upp helt själv börjar sätta sina spår. Vara nyttig är så inte mina grej. ÄSCH säger jag. Gosigt med bullkinder, visst? :D

Jaja, nog om det! Jag är mysissugen. Vill verkligen gosa ner under täcket med en mysig film. Känns som att det var otroligt länge sen. Två dagar till lov, sen ska det mysas.

Duschdags, tjing.


tröttonsdag

Idag har jag känt mig lite låg och extremt trött. Höll på att somna under hmm...alla lektioner. Vi hade debatt vilket var lite uppiggande i alla fall, och kul att se vilka som gick igång.

Nu ska jag laga mat och sen kolla lite big brother. Ikväll blir det match mot bollstanäs så det är bara att tagga till.


Vi är på tal om ingenting i full färd med att boka resa till i sommar. Det verkar som att det blir Zakynthos. Så taggad!





<3

Tårarna rinner nu igen. Känner mig tom. Jag är fortfarande så chockad, kan verkligen inte fatta det. Min granne och familjevän finns inte mer. Han har varit med ända sedan vi föddes.
Han var här på middagar, han gick upp mitt i natten för att skjutsa oss till flygplatsen, han ville alltid höra hur det gick med basketen. Han var så snäll och ville alla väl.
Kan inte förstå det. Hur ska resten av familjen klara sig? Hur klarar man sig utan sin man som man alltid levt med? Och hur klarar man sig utan sin pappa? Tänker på om det skulle vara min egen pappa. Tanken går inte. Sånt här får bara inte hända.

Vi finns här, och vi tänker på er. Lev för honom.


vila i frid

Nu kom tårarna. En fin människa har gått bort. En familjevän. Världen är hemsk ibland. Jag blir så otroligt ledsen för familjens skull. Önskar så att jag kunde göra något. Ni är så starka.

Vila i frid.


godnatt


du är så fin min vän.

hej deppi

Vad är det som händer?
Jag känner mig helt lost. Är virrig i huvudet. Kan inte fokusera på någonting. Det är som att jag har ludd i hjärnan. Ingenting fungerar! Tror jag är lite depp igen. Trött. Har två dagar i rad sugit hårt på basketen, och det blir ju inte bättre när man gör misstag efter misstag, då går ju självförtroendet ännu mer neråt. Kan inte fokusera i skolan heller. Nästan alla ska bort på lovet och jag vill inte vara hemma. Känner att jag vill iväg och vara ensam ett tag. Åka ut till landet kanske. Fast i för sig, när man känner så, så är det oftast tvärtom att man ska vara med sina vänner för att det ska kännas bättre.

När jag ändå är inne på lite deppgrejs, så kom jag på en grej! Jag kommer inte ihåg när jag senast grät?! Förut i typ högstadiet kunde jag gråta när jag blev frustrerad, stressad och allt, men nu kommer jag verkligen inte ihåg när jag grät. Det var en evighet sen sist?! Är jag kall eller nåt? Hoppas inte det, vill inte vara en stenis. Gillar kramar och sånt mys. Äsch, bara några dåliga dagar. Snart är det nog ett stort fettosmile på mina läppar igen. Pussi, nu ska jag nog hoppa på mickis och tvinga henne att gosa lite med mig. Herrå.

söndag. bra helg!

Match förut mot alvik, och det blev en ganska stor vinst. Jag däremot spelade pissdåligt, kunde inte fokusera på matchen. Tror att jag är för trött, alldeles för lite sömn i helgen. Den har varit schmock. Efter matchen åkte jag direkt hem till mormor och morfar i stan för lite släktträff med dom, kusiner och rubbet. Firade mig och cornis som också har fyllt år. Fick med mig en fin adidaströja hem, vilket uppskattades!

Tankarna som rör sig i mitt huvud: stört trött, aptaggad på krogen, ledsen för att jag inte har nåt jobb och inga pengar, livet är dyrt, jag är stressad, vill ändra en massa, måste skaffa jobb, för mycket basket.
Det var dom tankarna.

Nu är det ny vecka som gäller. Nya tag. Match på måndag, tisdag och onsdag. Det är hektiskt alltså. En del plugg kvar också. Ska försöka hålla ut. Sen blir det en vecka lov, stört behövligt.


bästa

God morgon gullisar!

Hade en awesome kväll igår. Förade först lite med alla hos emil, och sen drog vi in till stan och allt flöt på riktigt bra. Vi började på entourage, där vi hade värsta flytet och slapp kön och sen fick tag på ett bord som var bokat. Sen blev det en massa dans och vi hade skitkul verkligen. Senare på kvällen drog vi vidare till lobby som också var kul, men jag skulle nog säga att entourage var bästa igår. Bra drag, bra dans, bra musik, asnice.



fkb

Tjeeeenare mannen.

Igår firade vi min älsklingsbebo som har fyllt 18, så det var partaj @ jennys place som gällde. Var extremt trött så det drog ner mig lite, men dansade och hade kul ändå. Massor av trevliga och snälla människor där också vilket var ett plus.
Ett stort minus var att nån jävel snodde jennys ipod. Så jäkla fult, och jag blir helt otroligt stört arg på sånt där. Fattar inte vem fan som kan göra så. AAAAAAAAAH.

Imorse kan jag verkligen säga att det var tufft att gå upp. Fyra timmars sömn blev det i alla fall. Hade miniligan imorse med knattarna och dom var så duktiga. Riktigt kul att se att dom går framåt och blir bättre!

Nu ligger jag här i matkoma och orkar inte röra mig. Funtar på en prommis.

Ikväll blir det utgång med ett härligt gäng. Johanna, jenny, malou, emil och fabbe! JARRÅ KROGEN! Haha jag erkänner att jag känner mig extremt oerfaren, men det blir nog awesome!






bra camilla. vill sova.

Det blev powernap på tre timmar istället, så nu hinner jag inte göra någonting. Awesome.

Usch har ingen lust att träna. Har ingen lust att plugga. Har ingen lust med nånting. Är fett opepp på ALLT...utom att sova och äta. Har än en gång kommit in i en liten svacka att sova för lite på nätterna och komma hem och däcka då istället. Och då blir jag fett trött, seg, sur och stressad. Hela helgen är sjukt schmäck och jag vet inte när jag ska hinna sova. Sportlov om en vecka. Orkar inte ens en vecka till fan. Kanske sjuk imorgon.

Förutom det så mår en nära vän till mig dåligt, vilket gör mig ont i hjärtat. Svårt att veta vad man ska göra, och ännu svårare att se sin vän ledsen. Finns här, även om det inte känns tillräckligt i sånna här lägen.

Hejdå bajs.

born this way

Lady Gagas nya låt "Born this way". Vad tycker ni om den?! Jag tycker den är näääz.


torr torsdag

Kort dag i skolan men ändå fett jobbig. Väldigt sega lektioner och idrotten dödade mig. Vi körde styrka och kondition, shit alltså jag dog verkligen.
Nu ska jag göra tråkgrejer, plugga lite, städa lite och sen blir det nog en snabbis till vby innan träning. Ikväll ska jag träffa lite tjejer och planera och sen blir det även prommis med josse.

Innan jag gör nånting behöver jag en powernap, så godnatt.

bild på mina sötisar

isvak!!!

Teatern igår var för er som undrar väldigt bra. I början och i vissa scener tyckte jag att den var lite seg, men oftast var den rolig och bra gjord. Det var extra kul att sitta bredvid emil som aldrig hade sett bättre och dog av skratt ganska ofta.

Isvaken idag var också en upplevelse. Frös som satan när jag stod och väntade på min tur, och så kom kille efter kille upp och sa hur jävla kallt det var...hmm tack. Sen var det min tur, och det var bara att plurra i, och sen stoppa ner isdubbarna och dra sig upp. Det gick på nån sekund, så man hann inte tänka så mycket. Men kallt var det verkligen, så sen blev det bastumys och sen ett till dopp i vaken i bara bikini och sen lite mer bastu. Mysis.

Har precis ätit en massa gottismat och sitter nu nergosad under täcket. Vill starta en film...men så måste man ju plugga. Får se hur det går.

Ikväll blir det i alla fall träning. Tränade varken i måndags eller i tisdags så idag vill jag köra hårt, och hoppas på att det blir en rolig träning också.

kände för att slänga in en mysislåt


kallt

Sitter hemma och väntar på att en korv ska sluta så jag kan ge henne en massa grejer. Sen åker jag kanske till päls för att hänga lite där. Ikväll ska vi på teater med klassen. Det blir nog kul, men skulle helst stanna hemma. Det är så kallt ute, så när man kommer in orkar man ju inte gå ut igen. Stört kallt fan. Råkade åter igen klicka upp lite sistaminuten sidor på internet. Oopsi. Än finns det hopp! Om typ en vecka är det sportlov, och har ingen lust att vara hemma i kylan. :( Nu räcker det med kyla. Skulle i för sig vilja ha julafton en dag, eftersom jag missade den i år. Det skulle vara sjukt mysigt.

Imorgon ska vi tydligen bada isvak på idrotten. Vad ska jag ha på mig?!?!?! Alltså vi ska klä på oss en massa kläder och sen plurra ner i det iskalla vattnet för att sen försöka ta oss upp. Fett kallt! Jag längtar redan efter bastun efter.

Nu ska jag äta maaaaaat. Förresten så har jag klarat av att vara nyttig i ett dygn. Väldigt tungt! Starkt jobbat tycker jag. Jag ska minsann hålla mig tills på fredag.

Aja, tjing.

14 februari

Glad alla hjärtans dag! För oss singlar så är väl den här dagen ganska meningslös. Det enda är väl att man känner extra mycket att man saknar en pojkvän. Fast det känner jag i för sig inte heller idag, så den här dagen bara är helt enkelt. Alla hjärtan och allt i rött och rosa och sånt som är överallt känns bara lite småfjolligt om man får säga så.

Det som betyder något för mig idag, är att världens bästa fyller 18 år!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS UNDERBARA DU! Jag skickade ett fint röstmeddelande till london med vacker (?) födelsedagssång i alla fall, men önskar att min korv kunde vara hemma så jag kunde gratta henne bättre.
Jag och jenny har så länge lagt upp planer för hur allting ska bli och vad vi ska göra när vi blir 18, och nu är vi där. Nu är det bara att köra!

Jag tycker vår vänskap förtjänar en liten bildbomb.




















söndag

Har precis varit ute på en supermysig promenad, med mig själv och musiken. Så skönt att bara stänga av resten av världen, och vara helt ensam ibland. Det var inga människor ute och kylan liksom bet i benen. Åh det var så mysigt. Lyssnade på musik som gjorde mig grymt taggad. Jag hoppas för allas skull att ingen såg mig när jag dansade runt och körde lite luftbasket med mig själv. Blev stört taggad, och när jag kom hem så funderade jag en sekund på att gå ut och springa...fast nä, det blev inte av.

Annars då. Jo jag har faktiskt varit duktig idag och fått en del gjort. Min svenskatext suger, men har i alla fall fått ihop lite nu.
Sen blev det solsidan med familjen och felix. Jättemysigt, och jag dog lite av skratt idag.

Här får ni en riktig gladislåt. Jag gillar videon, skulle vilja leva en stund, det ser riktigt härligt ut.


itpl

Till skillnad från igår när jag var tpl så är jag idag inte trött på livet, itpl, fittigt camilla. Det är en fin dag och vi är vidare i sm! Nu är vi i alla fall bland de åtta bästa lagen i sverige, ganska nice visst?!

Nu bjuder dagen på en massa tråkplugg. Ska skriva en fet svenskatext tills imorgon och har noll inspiration. Sen ska jag ta ikapp en jäkla massa matte.

Ikväll blir det solsidanmys och så ska jag träffa josse, emma och jessika (jenny är i london) för att planera resa i sommar. Hoppas verkligen på att vi hittar nåt bra nu, alla resor börjar liksom rinna iväg.

Imorn kommer bli en riktigt skön dag, randig förmiddag vilket innebär lång sovmorgon, och sen inställd träning på kvällen. Då får man lite tid att återhämta sig vilket känns behövligt.

Rolig helg hur som helst!














tpl

Det blev en ganska fet förlust. Vi spelade dåligt, men det hade väl sina anledningar. Vi såg sjukt trötta ut, och sen så var luleå mycket bättre helt enkelt. Sista matchen för den här helgen är tidigt imorgon bitti så det blir chill även ikväll. Det har blivit väldigt mycket smällar under matcherna, så kroppen är helt körd nu. Ont överallt. Förutom en fet bula och en massa brännsår, och en höftkula som känns som att den är helt rubbad, så känns det som att någon har tryckt in bröstbenet på mig. Det gör väldans ont att andas, men asch, vem behöver andas. Hmm. Okej ska sluta klaga nu.

Kom hem för en stund och var på helt okej humör, och sen på nån minut så förändrades det. Sitter pissarg inne på mitt rum. Orkar inte med min familj just nu. Så är läget. Och sen är jag sur för att jag kommer behöva råplugga imorgon. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ på allt just nu!


jarrååå

Ännu en vinst! Shit vad härligt!!! Vi spelade ganska kasst och låg under ganska länge i matchen, men sen dom sista minutrarna, BAAAAAAAAAAM! Så jävla härligt att ta ikapp så där! Awesome b-rudar! Det var en viktig match också, och om jag har hajat rätt så går vi vidare till nästa omgång i sm nu.
 Ikväll möter vi luleå, som är stora, snabba, jävligt bra. Det blir tufft, men hoppas på en bra match. 

Även om jag hatar snön, så måste jag säga att det är ganska underbart fint ute idag!



Nu ska jag nog ta en liten tuppis. Pussi.


vinst

Vinst i första matchen! I för sig var det nog det lättaste motståndet för helgen, men vinst som vinst! Förutom att det var jobbigt med halsen så var det skitkul att spela. Love it! Vi har samling klockan åtta imorgon bitti, så det blir bara chill nu, och sängen snart. Avslutar kvällen med två assköna låtar. Tjing.







Btw, jenny åker till london imorgon, och vill bara säga att jag kommer saknar henne jättemycket, även om det bara är fem dagar. Big löv babyboo.

SNÖHELVETE

Vad är det för jävla land vi lever i?! Snön hade försvunnit en massa, och så kommer det här. KAOS. Inga bussar går, tuben går inte heller typ, och det lilla som går är stört försenat. Det värsta är ändå att det är en massa snöäckel ute som förstör mina förhoppningar om att våren är på ingång.

Och ikväll är det sm, undrar ifall lagen från resten av sverige kan ta sig till lilla vällingby i det här vädret?! Men räknar med att dom gör det, så det gäller bara att tagga till nu!!!!

Det finns en sak som är nice med det här vädret. Jag stannar hemma från skolan. Vad ska man göra liksom?! Så chillar galet i sängen, och ska snart mysa ner mig med en film.



Update: Mina kompisar skickade en bild från skolan på dom och deras tallrikar fyllda med tacos. OMG. Dom känner mig och vet hur jag ska tas...men den funkante idag. Idag är jag hemma heeeeeela dagen, mysis.

aaaaaahaha

Bara så alla vet, mekonomen i falun ligger på ryckepungsvägen. AHAHAHA. Moget camilla, verkligen. Men allvarligt, ryckepungsvägen, lite roligt är det?!  

huuur duktig

Ibland blir jag allt bra stolt över mig själv. Har tränat, städat huset fint, och pluggat lite matte, och tro det eller ej, snart ska jag även sätta fart med att städa mitt eget rum också. Musiken pumpas högt and i like it! Vill ni höra en härlig sak?! Det är frerre imorgon!! :D

Eftersom jag gillar att lägga in lite randombilder som inte alls hör till saken så kommer här en på mig och söti amme.





big like

Åh är på bra humör!! Chill dag, slutade tidigt också.

Vi (jag och fyra tjejkompisar) har äntligen börjat planera resa för sommaren. Verkar som att det blir kos, zakynthos eller rhodos. SHIIIIIIIIIIIT längtar redan.

Nästa helg smäller det en massa. På fredagen ska min bästa älsklingsbebo firas med brakfest, och på lördag är det miniligan och sen blir det förmodligen krogen med johanna och lite boys. På söndag är det match och sen ska vi väldigt sent fira min och min kusins födelsedag med släkten.
Ser verkligen fram emot nästa helg, kommer bli skitkul!

Förresten grattis till palén och emil som fyller 18 idag! Nästa helg kör vi! :D

Nu har jag lite grejs att fixa, herrå.




sjukis/tagg

Har legat i samma position i sängen med min data i, få se nu, fyra timmar. Lövely. Blir så sjukt jäkla taggad på sommar när man ser om en massa roliga resor.

Känner mig helt död. Sjukstuga här hemma.

Annars då?!

SM i helgen. Har inte hunnit tagga till riktigt än. Mest lite depp just nu, för vill så gärna ut på krogen med johanna och lite killar från klassen, är ashype, men så har man liksom asviktig match klockan 9 på söndag morgon. Fän då.

Ska sova nu, herrå.

camilla drömmer

Sitter och tänker på grejer jag är taggad på. 18-års fester, krogen, sommaren och resor, studenten, och vad jag skulle vilja göra efter gymnasiet. Är ju en ganska normal tonåring (eller..) så hade tänkt mig civilekonom på dirren. Driver. Aldrig! Låter alldeles för torrt. Nej men jag skulle vilja flytta till nåt varmt schtekigt ställe nåt år och typ jobba som dj, fatta vad nice!!! Eller kanske bartender, även fast det är asslitigt, men verkar skitkul. Men dj kanske är bättre. Jävlar vad hype att bara få välja en massa grym musik på nåt partyställe utomlands. Nirr. Låter kanske lite blåst. Inget jag satsar på att jobba med resten av livet, vill bara få släppa loss lite innan jag går in i det seriösa livet. Låter det inte helt awesome?! Bättre än awesome!

  

yo

Tisdag...hmm kan inte bestämma mig för om den var bra eller dålig. Dålig start, försenad buss, kubbade till tuben och fick sen reda på att min första anuslektion var inställd och att jag började två timmar senare när jag skulle ha kunnat sova...och då blev jag lagom sur, och vräkte ur mig fittax5484984798. Sen kändes det bättre. Slutade en timme tidigare också vilket var nice. Åt korv, skrattade ganska mycket, somnade lite på varje lektion och ritade fina teckningar. Kult! Känner att mitt spårk btw är vårdat och fint...
Det som är lite mindre bra med den här tisdagen är att jag känner mig sjuk. Halsen är illa, och tror att jag även har feber nu. Suck alltså. Tränade i alla fall knattarna som var söta och snälla idag, och sen åkte jag hem, ingen träning för mig idag. Nu ska jag nog tvinga mig själv att jobba lite matte snart, men först bulle och te. Hej beach 11.

Soligt och näz!


hääj hääääj

Tror minsann jag håller på att bli sjuk. Känner mig inte alls bra, så funtar lite svagt på att skippa träningen ikväll, men får se...sm i helgen. Skolan var okej. Fett ovärd. Kul att träffa mina tjejer igen, såg dom senast...igår kväll. Failade totalt på historiaförhöret. Vasskamangöra.

Höglekardalen var grymt, vill tillbaka!! Rolig skidåkning, lökig stuga, mysiga vänner, lite party. Precis som det ska vara! Känner dock att det är lite tomt och tråkigt att komma hem. På dom här dagarna har jag blivit van att ha mina bebisar runt omkring mig hela tiden, kändes som värsta familjen, men nu är det back to reality som gäller.


höglekardalen

När man bakar kladdkaka så kan man ju inte undgå att äta halva så nu är jag inne i värsta matkoman och är osugen på allt. Ska snart åka tillbaka till skolan, och sen är det dags för den 8 timmar långa bussresan. Kommer bli spårat! Jag kommer däcka...fast måste fan se upp, för johan kommer var där och filma varenda liten grej. Jag tror inte jag vill se mig själv dreglandes på film. Nä låter inte fresh. Tar med kamera i alla fall, så ska nog få med mig lite fina bilder hem. Pöss hej, ha en trevlig helg.

panikar

Jag har inga kläder, men samtidigt har jag för mycket. Uscha är inte alls nöjd med min packning, och åka skidor är inget jag gör ofta så det är ju fan svårt att packa. Fem i tolv. Lär va uppe en timme till, vilket inte är så bra eftersom jag blir på asdåligt humör när jag sover för lite vilket jag har gjort två nätter i rad. Hmm. Livet är jobbigt ibland. Imorgon efter skolan ska jag typ baka 574687697 kladdisar. Mina flickor älskar dom så jag ska baka till alla verkar det som så ska vi ha fetaste bussresan någonsin.
Signar ut nu, herrå.

Haha panikarbilden

onsdag

Hej bloggii!

Idag är det inte vilken dag som helst utan det är johannas födelsedag! WEEEEEE! 18! Stort grattis gullis!!
Träffade dom andra töntarna tidigt imorse och så pimpade vi hennes skåp.



Annars så har dagen varit lång, men ändå bra. Skrattat en massa. Nu ska jag snart iväg på träning och fys, och sen hem igen för att stresspacka. Imorgon bär det av!! Höglekardalen med dom bästa!! Kommer bli gal1!


lovely smile


Deppinlägg. Sluta läsa...nu.

Från bra till dåligt. Har som jag sa förut en dålig dag. Blir så trött på basketen, usch jag tappar motivationen och det går dåligt och jag orkar inte med att det liksom är inställningen det är mest fel på. Den är svårare att ändra på än att liksom öva på att dribbla. Jag vill ha ett lag. Vill att vi ska vara som en boll - sitta ihop, alla ska sträva efter samma mål, vi ska veta vart vi har varandra, vi ska ha en jävla vilja tillsammans. Finns det? Nä. Blir trött på mig själv när jag bara lallar. Eller alltså det är kul att bara flumma runt ibland, men det blir alldeles för mycket när man inte är motivativerad till att fokusera. Fast längst in är jag ju ändå motiverad som fan, vill köra stenhårt, som ett lag. Men det känns fan som att det inte går.

Förutom det så kom jag hem till ett rent helvete. Det första jag gjorde var att göra pappa sur. Score. Sen började Mickis och mamma att tjaffsa, och allt slutade med kaos och nu sitter alla så utspritt i huset som det är möjligt. Kul.

Tror det får bli en dusch och sen en promenad med musiken som sällskap.

inte på humör

Redan två skoldagar avklarade vilket känns jäkligt näz. Och så missar vi ju fredagen också eftersom vi åker till höglekardalen på torsdag kväll.
Igår vaknade jag upp av sms från skolan att första lektionen var inställd vilket var guld värt - sovmorgon till kvart i tolv satt ju helt okej. Sen sken solen och det var en väldans fin dag. Idag däremot har varit en grå tråkdag. Sov för lite inatt, låg nämligen uppe alldeles för länge och kollade på sista minuten resor. Så idag är jag trött...och sur. Mitt humör har de senaste dagarna växlat mellan astaggad och trött. Just nu är jag pisstrött och myssugen, men mest har jag varit taggad. Dunkar taggmusik hela tiden. Blev tagg efter en bra helg. Är tagg på resa i sommar. Är tagg på att jag har roliga planer för typ dom sex kommande veckorna. Kult. Nu blir det däck i sängen. Pöss.



RSS 2.0