JENNY

För er som inte vet så är Jenny Gillberg en stor tönt, men en ganska söt tönt, och här var då hennes kommentar för mina inlägg. Innan ni börjar läsa den så ska ni kanske veta att folk ofta hänger upp sig på min humor, jaa alltså dom hänger inte upp sig på en galge eller så, så bli inte rädda 8) haha, ja där va ännu ett bra exempel på min humor, säg vad ni vill.

och det är alltså jag som är balle, alla antecknar! 8)

balle, jag måste börja med att säga..
du har säääämst humor. efter att ha läst alla
din inlägg med sämst humor kan allting annat
få en at skratta :D men jag älskar dig.

naaaaaw, jag älskar dig också käraste  <333333333333


Kommentarer
Postat av: jenny

men balle din humor brukar vara bättre än så här
vad har hänt med dig egentligen, jag tror att du
har umgåtts förlite med mig på senaste 8) loveu

2007-11-03 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0