döläckert tänker jag, fan vad lame tänker nog ni, attans det går ju inte ihop...

Nämn något som gjorde dig glad igår: det fanns en söt liten sak som gjorde mig extra glad, tss

Vad gjorde du kl 08 imorse: låg stilla som en sten...jag sov alltså, ääh.

Vad gjorde du för 15 min sedan: jag åt, vad annars...

Det sista du sa högt: men neeeeeeeeeeeeej jag ska inte det mamma

Det senaste någon sa till dig: och så sitter du inte uppe för sent...


Vad har du druckit idag: apelsinjuice, varm choklad, vatten


Vad var det senaste du åt: pepparkaka


Vad var det senaste du köpte: varm choklad, cheeseburgare, heheh


Vad är det för färg på din ytterdörr: brun, man vill ju bara äta upp den..


Vad är det för väder hos dig nu: snö, kallt, vad är det för väder hos dig själv?


Godaste glassmaken: fan vad svår fråga, men jag gillar melon, det är gottis.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: of course!


Sover du tungt: yes, lika tungt som den där stenen jag pratade om tidigare


Drömmer du mardrömmar: nej typ inte. har drömt en gång att herkules var otecknad och han och hans gäng jagade mig i skolan, men det var länge sen. usch vad hemska drömmar det finns...


Trivs du med ditt jobb: nej för i helvete, astråkigt och kallt :O men som sagt, pengarna sitter inte fel alls.


Favoritklädsel: sommarkläder :'( saknar. shorts, kjolar, bikini, klänningar, bara ben...totally nude, omg :O :P


Favoritlåt just nu: mother we just can't get enough - new radicals


Vad ser du om du tittar till höger: en vit vägg, kanonkul


Vad gör dig glad just nu: tanken på underbara vänner


Vad ska du göra härnäst: äta mer? jag är en hungrig tjej, okeeej :'(


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: glad, trött, sprallig, uttråkad...lite av allt? (; ouff spännande tjej :O jag ska haffa! :O


Favoritgodis: Choklad eller surt godis.


Kläder just nu: mickis mysiga badrock (don't kill me när du läser det här sen, jag vet att jag ska fråga)


Sommarplaner: USA med familj, resa med laget (spanien, grekland..?), basketläger, gotland med brudaaarna, språkresa med bensen? hehe några år efter alla andra 8)


Hur många kuddar sover du med: fyra


Spelar du något instrument: nej, jag är urkass, det är lite sorgligt. min käre far var en gång i tiden en liten rockstar, tro det eller ej, haha :P men jag däremot...nåt gick snett där när jag föddes.


Morgon eller nattmänniska: nattmänniska, klockan är liksom över elva, shiiiit :O hehe (a)


Vad är viktigast för dig: familj, vänner!


Är du kittlig: omg yes. inte kul larsolof, inte kul. folk som känner mig vet hur dom ska handskas med mig, hah. jag blev kittlad i skolan...jag kastade iväg alla böcker, allt jag höll i, la mig på golvet, skrek av skratt, fick ryck typ, började halvt sparkas och sprattla för att inte dö...herregud spärra in tjejen :O :P


Snarkar du: hehe...kanske.


Stjärntecken: stenbock (låter lite hårt, men det har ni fått om bakfoten. det är stenar som är hårda :O stenbockar är hur gosiga som helst)

 
Äckligaste insekten: svårt. spindlar är läskiga som faan, men kackerlackor är fan äckligaste någonsin.


Längtar du mest efter just nu: att resa till något varmt ställe, hawaii, thailand, pleeeeease help me, måste till något varmt, klarar mig inte länge till, aaaaaaaaaaaaah.

Oj nej nu blev det lite dramatiskt här, bäst att sluta innan det går över styr, för det vill vi ju inte, hörs babes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0