en liten tår i ögat

Sorry hörni för att jag är extra tråkig dom här dagarna. Men nu när det är lov så är man ute på vift lite hej vilt, träffar vänner och slappar galet, och gör grejer man inte hinner göra annars.

Hemma nu i alla fall, wohooooo happy hour, Camilla är hemma, aaah ring alla!...

Ska iväg på träning om typ en timme, sen ikväll har jag inga speciella plans än, får se vad som händer. (:

Imorgon blir det greveholms maraton! Med lite nerd girls precis som jag, så det blir nog supermysigt! :D Hittills är det Elsa, Sofia, Linnea och jag, och förhoppningsvis är dom andra också på.
På kvällen ska jag äntligen se new moon också med Steffen, Belle och Josse! Det är ju ett måste, så nu ska det äntligen bli gjort.

Sen är det fan nyårsafton. OMG 2010 väntar oss! 2009 har varit jävligt bra faktiskt. Kanske ska skriva nån lite årsgrej, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0