duktig på att underhålla mig själv

Helt okej dag måste jag säga. När vi slutade var jag tvungen att stanna kvar ett tag och göra ett grupparbete med några andra, och jag tror minsann jag var lite trött, för jag dog av skratt rätt ofta. Roligt var det i alla fall. Och jag och Sofia körde stolrace, hehe.

Träna eller inte träna nu då?
Jag vill egentligen lägga mig i soffan och dega, men vill lite till träningen i alla fall. Men själva grejen är att jag bara får mer och mer ont i halsen. Borde kanske vila och bli av med det, men det tar ju tid! En tränings vila räcker liksom inte, därför bestämmer jag nu att jag går dit och kör så gott det går. Då vet ni. :P

Säger det som jag säger varje vecka ungefär vid den här tiden varje gång. DET ÄR FREDAG IMORGON, SHIIIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0