en lite speciell måndag

Imorse var jag och pelsa tidigare i skolan för att titta på luciatåget. Det var myspyskänsla, och efter fick vi torra lussebullar, mums...Sen hade vi bara en lektion och inget mer. Vi tolv drog jag till doktorn, för att göra TOPLESSTESTET! Aaah. Jag kom dit, fick gå in i ett rum med en läkare, doktor eller vad man kallar det. Det var en tjej, puh. Fick ta av mig allt på överkroppen och så satte hon på sladdar och klistergrejer på mig. Jag fick blåsa i nån blåsgrej på olika sätt, och fick nån mätgrej på fingret och även en på armen. Dom gjorde alla möjliga olika mätningar av allting. 
     Sen fick jag alltså hoppa upp på den där cykeln och sitta där och cykla som en tok med sladdar på mig, topless. Jag skulle hålla mig på en viss gräns hela tiden och motståndet ökade med tiden. I slutet blev det för jävla jobbigt i låren! Andningen var det inte så mycket problem med, fast det var den vi skulle kolla. Det tog rätt snabbt slut, så jag fick åka hem, skönt. 

Lite synd att jag missade curare i skolan bara. För som inte vet vad det är, så är det en vollybollturnering där alla ska klä ut sig och sätta ihop frivillga lag. En gång varje år. Några skulle till exempel vara Asian prostitutes. Haha, och mina kompisar skulle typ vara semesterfirare och så vidare.
 
Lucia09 003 by Blackebergs Gymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0