GOD JUL

God jul!


Jag har själv haft en underbar jul! Firade här hemma med lite släkt. God mat, trevligt sällskap, mycket skratt. Verkligen mycket skratt när det gäller nubbevisorna, men det kan jag berätta mer om sen.

Dagen började med lite smått och gott i julstrumpan (ja jag har fortfarande julstrumpa, love it, hehe). Sen bar det av en sväng till kyrkogården.
Efter det åkte vi hem och såg på en julfilm. Mickis hade bestämt att det skulle bli en ny tradition, så det ska det bli. Vi såg tomten är far till alla barnen, jäkligt rolig film alltså. :D Sen kom da släkt och efter ett tag blev det ett riktigt stort julbord, där det fanns allt man kunde önska. 8) Yummi! Äta, skratt, och nubbevisor, sen var det Kalle Anka dags. Lika mysigt varje år. Sen chillpill ett tag, och efter det julklapps utdelning. Vissa rim alltså...haha mamma, mormor och morfar tycker att det är askul att skriva rim. Och man vet verkligen inte vad det ligger där i då. :P
Karl-Bertil Johnssons julaton är också ett måste. Sååååååå jäkla bra! :D Och nu är det myspys som gäller.

Alla verkade bli nöjda med julklapparna och så också, även jag så det var najs. :D

Nu känner jag mig så där lugn och harmonisk typ. Ljusen är tända, granen ger hela rummet extra mysstämning, det är vitt ute, jag sitter och äter julgodis, resten har åkt hem precis, så nu sitter jag här med la familia och ser på julfilm. För stunden kan inte mycket bli bättre.

Hehe och jag som älskar julmat och julgodis har verkligen tjockat totalt hela dagen! Jag känner hur det hänger fett ut över min strumpbyxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0