härlig söndag

Godkväll kära läsare.

Har haft en riktigt trevlig dag och kväll. Vi vann matchen, och sen när jag kom hem så hade mamma gjort våfflor, gosh vad gott.

Senare kom Steffen och Jenny. Belle kunde inte tyvärr. :'(

Men vi hade det i alla fall grymt! Vi bakade en massa pepparkakor, som blev rätt äckliga, hur svårt kan det vara egentligen? Jo, men det var det tydligen. Lussebullarna blev inte heller toppen, men men, WHATEVER! Nördarna förgyllde kvällen!

Avslutade med att kolla på The Pursuit of Happiness. Underbar film! Blev återigen bölcamilla...ni måste se den.

Här har ni lite otroligt osnygga bilder as usual. Kanske kommer en liten film imorgon också.


Jag gjorde då inget C så jag fick vara med som Balle...(ett av mina smeknamn) Fett gulligt tjejer 8)


En glader på ingång!


Herregud vad gör tjejen...hehe nej skoja, SÖT


proper liten dam


Oj så snygg camilla. Jenny med dödshanden...på väg mot MITT ANSIKTE, aaah


Aaaaw en liten hundvalp, ska bli min julklapp...+ mördarhanden igen :O


Nämen camilla :O Så du bär dig åt!


Oj oj oj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0