hata inlägg där man skriver om plugg

Slitig dag as usual. Mycket i skolan nu, och så har jag haft träning från fem till åtta också, I'm dead. Det sorgliga är att nu väntar plugg. Har två grejer tills imorgon som väntar, buhu, kill me.

Imorgon har jag blivit av med veckans plugg i alla fall, men det väntar mer till nästa vecka. Men det tänker jag skita i imorgon. Imorgon har jag ingen träning heller, jag ska LÄTT vila alltså! Bara totaldega är min plan för imorgon. Eller jag har en plan till, jag funtar på att köpa årets första julklapp, till vem? Spännande, det vet jag inte än, kanske mig själv, det vet jag nån som skulle gilla. Jag alltså.

Det var allt jag hade att säga för stunden. Ja jag vet Otroligt tråkigt, med stort O och allt, inte bra. Nej jag borde vara tyst. Nu ska jag vara det.









Ville bara säga hejdå. Ööh hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0