inte kul larsolof, inte kul...

Usch vilken urusel dag!
Jag har helt klart vaknat på fel sida idag. Sov halvt på alla lektioner, och för övrigt så kände jag mig sur på nästan alla i min omgivning. Synd att jag inte hade en klubba så jag kunde klubba ner nån...hehe (a)
     Och sen var det en jävel i skolan som halvt klankade ner på mig, och jag blev assur och yes jag gav honom en utskällning. Överreagerade jag? Nej faktiskt inte det.

Spanskaprov imorgon, har inte pluggat. Jag har kört små powernaps ända sen jag kom hem och har nu typ en timme på mig att plugga. Det går nog, känner att jag kan allt rätt okej ändå.

När jag berättade om min urusla dag för mickis, tyckte hon synd om mig och tröstade mig med lite kolor, hon vet minsann vad som funkar på mig! Lite synd nu bara att jag ska träna med ont i halsen och kolor i magen, smart tjej.

Det här blev ju lite deppigt, så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0