fem år senare blir camilla besatt

Vaknade imorse och fick stressa som en tok för att hinna möta girlsen i tid innan vi skulle till linnea. Där blev det aschill med mysteriet på greveholms maraton. Och jag ville så gärna se slutet så stannade en halvtimme längre än vad jag hade planerat för att hinna till träningen. Sen fick jag kuta som ett djur en lång bit till tunnelbanan, stå och svettas och flåsa bland en massa folk som tittade konstigt på mig, sen springa in i hallen och få på mig kläder. Jag hann. Duktig tjej camilla. Men vill ni höra en sak. Ett mirakel. Jag åt två mackor vid typ halv tolv imorse. Sen inget mer innan träningen. Fick i mig mat vid typ halv åtta? OMG! Det är mig vi pratar om. Kände på mig att jag inte hade fått i mig tillräckligt med mat. Fick ont i magen och blev sur. Och nu känner jag att jag pratar för mycket om mig och mat igen, som vanligt.

Sen ikväll så blev det bio med Steffen, Belle, och Josse. New moon. Asbra förutom slutet som var skumt. Men shiiiiiiiiiiiiit jag dog för jacob eller taylor eller kalla honom vad ni vill, jag tycker vi säger jacob. Vilka muskler. Hehe gosh vilket stort leende jag fick. Dregglade som ett litet...dreggel.

Och nu är det lite jobbigt för jag vet inte vem jag gillar mest edward eller jacob. Edward är yummi. Men i den här filmen var ju jacob med mer, så hann bli lite småkär i honom. Okej kär som fan. Eller njaej Edward är snyggast. Jag vill ha båda.













vem vinner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0