jag känner på mig att det här kommer bli långt

Vad har jag gjort idag? Ja, dagen minns jag inte riktigt, förutom matchen som vi vann. Jag kände mig som en långsam stor fet kärring som rörde mig...så snabbt som långsamma stora feta kärringar rör sig? Fyfan alltså.

Kvällen tillbringades hos Stina med lite av girlsen. Vi gjorde pizza, åt kladdkaka och snackade en gamla minnen och sånt. Jävligt mysigt.

Efter maten blev det anden i glaset, oooooh scary. Haha det var lite halvsynd, det funkade inte riktigt.
Vi tillkallar anden(?). Vad heter min mamma i mellannamn? frågade kajsa. Lov3 blev svaret tror jag, och hon hette Eva. Bra jobbat herr ande. Men det var kul. Bäst var sanni, den lilla lögnararen. :P Haha så söt!

Sen blev det skräckis och mer kladdkaka, mmm livet är härligt. :P Jaja, efter var väl klockan halv två? Jag var rätt taggade på att dra vidare på fest med lilla pälsa som ville att jag skulle komma hela vägen till medborgarplatsen. Lite tvek eftersom jag skulle böhva åka så långt och bla bla. Till slut bestämde jag mig, med lite övertygelse av bajsen, för att åka hem. Rätt skönt ändå. Fast är egentligen fortfarande  taggad, men nej ska snart sova. Är trött samtidigt.

Okej fan vilket luddigt inlägg.

Och efter denna tjockiskväll med pizza, kladdkaka med grädde, chips, popcorn, så är jag nu hemma och har just ätit lussebulle och ben and jerry's, yummi. Curves here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0