jobb, stress, träning, vänner

Hey you!

Nu är jag lite tråkig, skriver lite, och samma sak varje dag men nu innan jul händer inte mycket ska jag säga er. Det är stress med julklppar, jobb, träning, och vänner som gäller.

Idag har jag nästan fått alla julklappar köpta, skönt det, blir nog lite att köpa imorgon bara. Fick med mig lite grejer till mig själv också, så jävla svårt att undvika, men det är jag värd, hehe.

Senare var det jobb igen, och jag och saron hade ett pass på två och en halv timme. Vår paus på donken blev väl lite halvlång sådär...det var najs, hehe.

Sen stannade jag i hallen ett tag, alltid trevligt, chillade och snackade lite med resten. (;

Och nu är jag helt slut. Det är så sjukt att jag alltid blir som tröttast när jag inte har gjort nånting. Nu ska jag slå in lite julklappar och försöka bli färdig med skiten.

Och vill ni veta en grej? Jag går hela tiden runt och är glad som en lärka. Jag vet inte vad det är som gör mig så glad. Känner att jag har sprutt inom mig, jag är överglad, eller det kommer och går, men rätt ofta i alla fall...och så är jag galet taggad på att träna. Förmodligen blir det något pass med soufen imorgon, kom igen babe? 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0