meningslöst igen, hehe

Varje gång någon frågar mig vilken färg som är min favoritfärg så brukar jag svara rosa. Rosa är gulligt och fin färg och så och alla tjejer svara rosa, men den har fan blivit lite tröttsam. Så på senaste tiden har jag sagt blå. Marinblå är fint och himmelsblå också. Men nej jag tröttnade så jag började säga svart, för jag har mycket svarta kläder, men nej det kändes lite emo.

Och förresten varför berättar jag det här? Så otroligt meningslöst.

Hur som helst, min favoritfärg är fan lila, och varför har jag inte sagt det när nån frågat? Ja det är en bra fråga, och nu känner jag fan att jag svamlar på alldeles för mycket skit. Vill inte plugga, kan...inte...andas.


Mmm skulle minsann kunna tänka mig ett par lila.



I'm out (kommer förmodligen skriva skit om tio minuter igen^^). Puss på er gullungar som har orkat läsa ända hit. Ni resten får ingen puss. INTE SÅ KAXIGA KÄNGRE, VAVAVA? (oj så farligt att inte få en puss av camilla, i know...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0