midnattsmässa

Hello nerds!

Kom precis hem. Drog på nån midnattsmässa med Belle, Axel, Nisse och Lovert. Själva mässan var rätt tråkig, men men, mysigt ändå. En kille avslutade med GRYM opera i alla fall, det var asbra. Sen var det en annan liten ljuspunkt, och det var en av prästarna. Kände mig dum men kunde nästan inte hålla mig för skratt. :(

"Och så skolle alla skratteskrivas på djåården." Sötnosen var halvbra på svenska, så det lät hur gulligt som helst.

Efter mässan så skulle vi traska hemåt. Och vem startar snöbollskrig? Gissa 165468131 gånger. Ja Axel. Den lilla jäveln kastade snöbollar, välte ner mig i snön, mulade mig. Och sen paktade han ihop sig med nisse, FETT SCHYSSTA killar. -.- Helt blöt fick jag sen traska hemåt. Det är inte över, passa er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0