nåt saknas

Aaaah, vilken dag...

Riktigt meningslöst och tråkigt jobb, men vi får ju pengar i alla fall. :D Det vi gör är att stå med en skylt som pekar mot ett speciellt garage, och så har vi på oss riktigt snygga västar, sånna där som alla dagisbarn har..

Och så blev det torsk också i matchen. Inte kul torsk alltså. Jag tror vi förlorade med 5 poäng, ingenting alltså, och vi mötte ett lag som vi vanligtvis skulle ha slagit, rätt så lätt i alla fall. Men vi har tappat viljan. Eller jag vet inte om det är det,  men nåt saknas i alla fall. Det är synd. Jag vet att vi kan. Vi vet att vi kan. Men vad ska man göra för att ställa det till rätta liksom? Nej det är inte det lättaste.

Nej känner att jag är lite halvt nere just nu. Är trött som fan, och då blir man ju så här. Jaja nu ska jag hitta nån bra film att groffa ner mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0