sjuka mage

Ska sussa nu, match imorgen mot frysen som man har hört ska vara grymma. Kommer hasa fram, och efter mig kommer en massa fett släpas mot golvet. Jag har verkligen köttat extra nu under julen med att äta. Och eftersom jag i vanliga fall äter som typ tre män, så blir det nu ännu mer. Det är sjukt vad som kan rymmas. Nån dag ska jag berätta exakt för er vad jag har ätit på en dag. Ni kommer bli chockade. Så tillbaka till ämnet. Matchen kommer nog för min del bli tuff. 8) Men är sugen ändå. Natti lovers. <3



Heheh, förlåt. Äcklig bild, men fan skön ändå. bli inte äcklade, tänk så här. "Alla är ju faktiskt lika mycket värda." Åh så poetiskt Camilla, mycket vackert. Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0