STOPPA DJURPLÅGERI

Hey homies!

Vad har hänt idag?
Först skulle jag och soufen titta på julklappar. Orkade jag? Nja inte riktigt, så jag hittade tyvärr ingenting.

Sen blev det jobb. Idag var det sååå kallt ute, men det gick väl. Vi tog oss en välförtjänt paus inne på donken, för lite mat och varm choklad, det behövdes för att orka kämpa vidare, hehe.

Sen vid sju var vi färdiga och då skulle vi lämna in västarna och skyltarna. Plötsligt blev vi, eller jag kanske, demonstrant mot djurplågeri.

SLUTA DÖDA DJUREN, STOPPA DJURPLÅGERI!



Hehe nej så insatt är jag väl inte. Jag äter djur...okej nu känner jag att jag går för långt in på det här. Tyst....okej ska på träning, jag är trött. Orkar inte. Kämpa. Jag behöver donken igen :'( Nej. Var stark, vi hörs, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0