suris

Tänkte bara säga att jag är här och jag lever. Det har varit en extreeeeeemt lång dag i skolan. För det första är det måndag, det betyder segaste och längsta dagen av alla. För det andra har vi dom absolut tråkigaste lektionerna på måndagar! För det tredje började jag åtta idag. För det fjärde satt jag och min grupp som jag jobbar med kvar efter skolan för att göra fördigt vårt arbete. När vi var färdiga...gick det inte att spara det vi hade gjort. Typiskt, jag fick damp. Det drog helt seriöst ut på tiden en timme ungefär. Kom hem för en halvtimme sen och har nu pressat i mig mat, så nu känns det lite bättre (a)

Jag är helt död. Och så ska man träna ikväll. Träningen slutar 22.00. Härligt gunde. Nej kan inte direkt påstå att det är min dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0