torsdag

Hade en jäkligt chill dag i skolan idag. Inga fler lektioner det här året! Bara avslutning imorgon sen jullov! :D

Idag efter skolan skulle jag träffa jenny. Det blev lite segt för min telfon dog tidigt på dagen så fick inte riktigt kontakt med tönten. Det är så hemskt, ja blir verkligen handikappad utan min mobil, dagens ungdomar alltså...
Till slut fick jag tag på henne och då var hon typ redan på väg hem, så jag satte mig på ett fik med några girls från klassen, och väntade på jensen. Det var jäkla mysigt, och sen kom min lilla tönt till slut, så då kollade vi runt lite i vällingby efter julklappar. Jag hittade ingenting -.- Aja det löser sig. Sen bar det av hem till mig för att äta god mat och se på film. Vi såg "Because I said so", gullig film, bra skådespelare, och charmig kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0