vad ska det bli av mig?

Efter skolan hade jag självklart glömt min plånbok hemma, så det blev inget av julklappashandlandet. Jag åkte hem och gjorde inte så mycket. Har sovit i typ fyra timmar, och sen ätit choklad. Dega var ordet. Jag kommer bli största degen när jag blir äldre. Härligt.


Är detta min framtid? :'(

Nej då. Tur för mig att jag workar out.



Aah hjälp är det en tjej på riktigt? :O Scary, och ungefär så här kvinnlig kan man väl säga att jag är också, hehe. Ja Karlmilla var det.


Kommentarer
Postat av: souf

hahahahahaha du är så jävla knäpp :D

2009-12-10 @ 18:06:15
Postat av: camilla

hahah jag tar det som nåt bra ;D

2009-12-10 @ 21:13:34
URL: http://mulles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0