vurpan i egen hög person

Dagen startade med en stor fet vurpa. -.- Jag gick av tunnelbanan i blackeberg, och precis när jag kom ut då så har jag några tjejer bakom mig som också har lagt märke till hur galet halt det är, så dom gick och pratade om hur pinsamt det skulle vara att ramla. Självklart ramlar jag just då. Jag FLÖG. OCh ramlade totalt på baken. Jag låg där och skrattade, och dom kollade att jag var okej som en tant typ. Okej om man går med sina kompisar och kan skratta med dom, men jag gick ensam, och det var en stor flock som såg mig ramla. Så typiskt mig. Hehe jaja. Har fått ett baffblåmärke på köpet.

Nu är det råplugg till provet imoron som gäller. Vet inte hur jag hade tänkt hinna lära mig allt idag. Har träning sen i tre timmar också, inte bra. Jag känner mig körd.

Efter imorgon är plugget slut, och då bestämde jag, Elsa och Sofia att vi ska gå och fika och fira, och sen kika runt på lite julklappar, myspys.

Nej pluggdags, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0