halvrolig dag^^

Innan jag går och lägger mig så tänkte jag snabbt bara berätta lite om vad som har hänt idag. Först var det som sagt den misslyckade idrottsdagen som blev inställd på grund av riktigt dåligt väder. Efter det så kom jag hem och mös med syrran, och sedan bar det av till vällingby med henne. Där träffade jag min käraste gullebulle Josse som förgäves letade efter skor till hennes bal imorgon. Vi gick och kollade på Alexander Rybak, vinnaren av Eurovision song contest 2009, som var i Kfem. Jäklar vilket kaos alltså! Tjejerna höll ju på att trycka ut mina inälvor ärligt talat, så när han hade sjungit klart så gick vi därifrån direkt, och klarade oss precis levande som tur var :) Josse skulle sedan hem för att ringa runt till alla skoaffärer i Stockholm, haha, medan jag och Mickis skulle idare till vår grannes studentmottagning. Det blev riktigt trevligt med härligt umgänge och god buffé och tårta bjöds det på. Där det finns mat är jag, nästan överallt alltså, hmm..aja, jag älskar i alla fall mat, och äter ganska konstant.
Hur som helst så stannade vi ungefär i tre timmar, och sedan vandrade vi tillbaka till vår kära stuga som väntade på oss, och det var då som jag plötsligt fick för mig att jag ville börja blogga lite smått igen, så nu får vi väl se hur det går! Sist klarade jag mig i en månad ungefär! Önska mig lycka till!




Lite halvtråkig bild från en pool i Grekland, dit jag förmodligen ska tillbaka till i sommar! Det ska bli så skönt att komma bort, vad ska ni göra i sommar? Äsch, frågan är nog om jag pratar med mig själv nu?!  8) Aja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0