Riktigt trött efter en packad dag

Jäklar vilken stressig dag det har varit!
Dagen började med att jag försov mig ca 40 minuter och kom halv elva till skolan. Vi skulle bara ha bild idag och sen sluta, och det var viktigt att man hann klart. Jag som då var sen fick sitta kvar med några ett tag efter, men drog ändå från skolan hyfsat tidigt. Efter det åkte jag raka vägen till Thorildsplans gymnasium för att se min kära syster springa ut och hoppa upp på flaket. Hela vägen dit fick jag sällskap med vår granne Victoria som skulle med Mickis på flaket. När vi kom dit träffade jag en massa av mina kompisar också, så det var lite kul! Men något som inte var kul var vädret, jag trodde jag skulle dö. Det blåste och regnade och det var svinkallt! Jag blev dyngsur direkt eftersom jag inte hade något paraply, och så stod jag där i tå timmar i blöta kläder blött hår, utan paraply och höll upp Mickis skylt. Bilden var så söt, och när jag såg Mickis komma springande blev jag så glad, och hon var så otroligt fin, det bara lös om henne! 

Sen skulle hon hoppa upp på flaket som det blev lite kaosat med, men till slut kom dom upp och åkte iväg, och då åkte jag och pappa hem. Jag kunde faktiskt knappt röra mig, hade ingen känsel i tårna eller i fingrarna, och jag som alltid skriver sms fick vänta med det i några timmar tills jag hade tinat upp. När jag kom hem var jag sjukt hungrig så jag tryckte i mig en massa mackor och la mig sedan och tinade i ett varmt bad med en kopp te, riktigt mysigt!
Sedan åkte jag iväg på träning, men eftersom jag har varit halvsjuk en vecka nu så körde jag bara lite lugnt idag. När jag kom hem så gick jag över till vår granne Rasmus som hade sin mottagning, han går i samma klass som min syster. Det var riktigt trevligt, och det bjöds på riktigt god mat, och jag pratade med en massa gulliga människor. Efter vi hade varit där ett tag så kom jag äntligen hem, och nu sitter jag här, och nu känns det som att jag har skrivit en bok ungefär, haha.

Imorgon är det skola som vanligt, och sen har Mickis sin mottagning här, hon kände nämligen inte att hon skulle hinna idag, så vi har planerat att ha den imorgon, och innan det måste jag hinna till Vällingby och köpa något till min kära syster. Hon är ärd allt, men tyvärr har jag inte så mycket pengar, snyft :(

Aja nu är det dags för mig att sova efter en riktigt stressig, packad men ändå rolig dag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0