arbetstest på g

Det blev som sagt ingen skola för mig idag. Var hos doktorn och där gick det bra och så. Jag ska tydligen få göra ett arbetstest om några veckor, när de ska köra skiten ur mig på nåt sätt på en träningscykel. Jag ska få några grejer påsatta på kroppen då så de kan mäta min andning och sånt exakt, och så får vi hoppas på att de visar något resultat så vi kan lösa problemen. Och får inte glömma en detalj, man ska sitta där med helt bar överkropp. Ja HELT bar överkropp, medan man cyklar, fatta vad pinsamt! Aja..

Förresten känner mig sjuk nu igen, pest seriöst. Halsen är inte bra nånstans och det är riktigt bajs, vill inte bli sjuk igen. Hjääälp!


Kommentarer
Postat av: sanna

ska du inte ens ha bh?! :O

2009-11-26 @ 17:50:44
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/
Postat av: camilla

Neeej inget, kan du förstå vad hemskt! Man måste vara helt topless på det där testet för att dom verkligen ska kunna göra alla tester exakta, jag vet inte vad, men det är hemskt.

2009-11-26 @ 19:25:24
URL: http://mulles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0