camilla tänker till...igen?!

Glad Camilla på ingång. Vet inte hur jag ska säga att träningen gick, men hade i alla fall väldigt roligt. Det blev lite oseriöst, men men. ;)

Jag gjorde just ett test på fejjan om vilken slags tjej jag är. Det här var resultatet.

Du gillar sport o aktiviteter, Och är inte så mycket för smink o annat sånt där. Du följer inget speciellt mode utan tar på dig det du själv tycker är snyggt, Och du skapar en tuff härlig snygg look. Du har humor o är riktigt attraktiv, fast du kanske inte inser det själv. Dina vänner du har är sanna och älskar dig för den du är. Du går väldigt bra ihopp med killar och kan tycka att andra tjejer är lite fjantiga. Du är härlig person i folks ögon.

Hmm skulle detta stämma? Jag vet inte, en del stämmer nog, men jag tycker hur som helst att det där låter som en rätt nice tjej alltså, hehe...

Nu kommer nästa fråga. Gud vad jag tänker till mycket idag känner jag, men hur vill man egentligen vara? Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ville vara riktigt? Lite av allt är väl alltid bäst, men det låter inte så kul. Det skulle ju vara kul att verkligen ha nån stil. Okej nu är jag väldigt fantasilös, och kommer bara på till exempel fjortis och emo, men de är inte riktigt de jag menar, men ni hajar nog.


speciell stil var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0