chips och mongo <3

Eftersom dagen har varit skit och jag bara vill böla för stunden så har jag tänkt en massa och kommit fram till huvudfrågan. Vad är egentligen bäst chips eller godis?

Hehe förlåt nu kommer mitt oseriösa jag tillbaka.

Blev lite gladare efter att ha pratat med Axel som fortfarande är i Guatemala. Att han alltid lyckas få fram ett leende, den tackar man för! :D Saknar att stöta på det lilla mongot  skolan och så, men snart är han hemma i alla fall.

Så tillbaka till frågan. Jag har kommit fram till att chips är bäst! Det är alltid godis jag är sugen på och det är så jääävla gott, men man tröttnar efter typ 5 bitar? Även om man fortsätter äta ändå.

Chips känner jag att man inte tröttnar på lika lätt, det kan jag äta i mängder, hehe (a) Tänk liksom chips, dipp och cola, finns det mycket som är lika najs som det verkligen?
För er som inte tycker att jag har rätt angående chips och godis frågan...vi möts imorgon på parkeringen klockan 16.00. Kom ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0