lyckad kväll

Godmorgon! Fan vad jag är sur för att jag inte kan sova längre. Vaknade för en halvtimme sen och kan inte somna om. Fem timmars sömn. Det var ju fan idag som jag planerade att sova ut hela dagen. Attans.

Hade väldigt kul igår i alla fall. Alla var så snyggt utklädda! Kul att alla hade nåt, och att ingen sket i det helt. 
När jag skulle dra hemifrån igår för att möta Elsa, så hade jag missuppfattat allt med bussarna, men det löste sig hur som helst, men jag fick halvt fnatt, för jag hittade inte heller de kläder jag skulle ha och allt. Jag sköt upp allt lite för länge. Och sen när jag stod där som en djävul, redo att gå, så skrattar Mickis åt mina horn, och säger att dom ser patetiska ut -.- Haha så det var bara av med den outfitten, på med typ vanliga kläder, det blev den där rosa volanggrejen som jag har lagt ut bild på förut. Och så tryckte jag ner dom där jäkla vingarna i väskan och mötte Elsa och Therese.

Sen när vi kom till det lilla födelsedagsbarnet stod det en massa folk precis innanför dörren, skitsnyggt utklädda, och så kommer vi där. Fram med vingarna -.- Haha, nej men det var kul.

Grattis Sickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0