dagens

DAGENS VILL HA: sommar, resa till varmt land, pojkvän
DAGENS KLÄDSEL: jeans, tröja, kofta, skärp, enkelt och tråkigt
DAGENS FRISYR: platt tråkhår
DAGENS LÅT: My time - Jeremih, Fabolous
DAGENS PLANER: nu räknas det väl som lördag? ska träffa bensen, och får se vart världen leder oss
DAGENS SAKNAD: en stor krambjörn
DAGENS DUMMASTE: hmm Elsaplutten måste ju ha sagt nånting? :D
DAGENS MISSLYCKANDE: totalfail på träningen
DAGENS DROG: musik
DAGENS KÖP: godis :$
DAGENS GODIS: choklad och surt
DAGENS HUMÖR: har varit halvdeppig idag, men nu är jag glad som en lärka, vet inte varför det alltid blir så? kanske för att jag är pigg nu?
DAGENS CITAT: Svårt att komma ihåg. Men det blev lite fel en gång när jag pratade inför hela klassen :$ "Alltså jag visste till exempel inte att facebook kan skicka vidare bilder till snyggast.se och sånt, som sen kan skicka bilderna till porrsidor och sånt. Det tänker inte jag på när jag laddar upp mina bilder...alltså inte för att jag lägger upp sååånna bilder"
DAGENS ROLIGASTE: http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4&feature=related (tjejen gör mig glad)


Kommentarer
Postat av: elsa

äh tyst med dig :D(f+g xD)

2009-11-21 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0