lista

var i hela världen skulle du vilja befinna dig just nu?
I ett varmt land på en club, shaka asset, köra fjorredans, hoppa runt som ett miffo, hmm QK!

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Nån snygging, maybe Jessica Alba.

vilken egenskap önskar du att du besatt?
Jag skulle vilja att jag inte var sån meees! Skulle vilja våga en massa mer, och satsa, köra lite "living on the edge"

i vilken färg är ditt drömhus målat i?
hmm det vet jag inte riktigt, men nu sitter jag och tänker på stora fina hus i usa, och då tänker jag vitt.

vilket namn är det vackraste du vet?
Jag gillar långa namn typ Michaela, Stephanie och sånt på tjejer. Och så tycker jag att William är ett av de finaste pojknamnen. Eller kanske camillo?

vilket
är det bästa ordet som finns?
lycka (millan_lycklig)

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
uppleva livet! uppleva kärlek!

vilken saga är din absoluta favorit?
Kan inte så många sagor? Gulleskuttsagan kanske.

om du bara fick äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?
Fan vilken svåååris! Men kanske tacos? Jag tror i längden att man skulle tröttna på en massa sötsaker? Tacos kan man blanda på en massa olika sätt, det är nyttigt och för jävla gott.

om du bara fick klä dig i en färg resten av livet vad skulle du välja?
svart

om du bara fick se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
men fan vad lame! kanske typ the notebook? nej men gud vad tråååkigt!

om du bara fick köpa ett enda ting till, vad skulle du välja då?
en resa. fast det kan man ju i för sig greja om man typ...går?

vilket språk är det vackraste du vet?
italienska maybe, fast det är ju smörspråk egentligen.

vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?
where rainbows end

vilken årstid tycker du allra bäst om?
sommar ffs. värme, kärlek, sena kväller, och halvnakna människor...kan det bli bättre (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0