träning och jobbförfrågan?

Träningen var rätt kul. Jag tyckte i alla fall att det var rätt roliga övningar även om det inte gick toppen. Grejen varför jag var så sur i tisdags var för att vi körde de övningarna som jag är absolut megasämst på. Det var inte kul, seriöst pinsamt, så jag blev arg som fan för att det inte funkade, och jag hade noll tålamod, hehe. Men men idag kändes det lugnt. :)

Och vill ni veta en grej?
Jag kanske ska börja jobba som *trumvirvel* dum dum dum duuum...barnvakt, hehe :) Nej men det var en kompis till mamma tror jag som behövde hjälp, och Mickis jobbar ju redan med annat och så, så nu fick jag förfrågan. Det skulle vara typ två timmar på måndagar bara. Jag vill ju börja jobba och få ihop pengar, men jag har aldrig tid eftersom jag har träningar alla dagar utom måndagar, och det här gäller ju nu måndagar så. Men jag måste nog tänka över det. Vill jag boka upp min enda lediga veckokväll? Brukar ju lata mig då, träffa kompisar och ta ikapp plugg. Och skulle jag Camilla Holm (ungefär lika omgen som barnen) greja det? SJälvklart skulle jag! :D Måste bara tänka över det lite.


Kan ni se mig med barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0