hej jag heter camilla och jag har beslutsångest

Goddagens!

Sov hos Jenny inatt och är nu hemma. Vi hade det jättemysigt igår, och lagade lyxmiddag ;) Sen kom den där ångesten: dra ut eller stanna hemma och mysa. Vi lottade typ tre gånger, och låg sen och garvade åt det. Ja beslutsångest pratade vi en del om igår också. Jag ska seriöst börja i en sån där grupp där man kan tala ut, hehe. Jag har alltid svårt att välja, mest för att jag aldrig tycker att nånting spelar särskilt stor roll, och då säger jag liksom det.

Jag: Hej jag heter Camilla och jag har beslutsångest.
Gruppen: Hej Camilla!
Ledaren: Så Camilla har du något du vill dela med dig av till gruppen?
Camilla: Ja jag har länge haft det tufft med alla dessa beslut, och igår bröt jag nästan ihop för att jag inte kunde välja om jag skulle äta ett äpple eller en banan. Men sen till slut valde jag ett äpple.
Gruppen: Waaaah! *Applåder*
Ledaren: Mycket bra Camilla!

Äääh okej. Det blev i alla fall hemmamys med gottis och film. Vi såg lite filmer, och avlsutade kvällen med att titta på våran konfafilm. Vilka minnen! Det var så kul!

Och vill ni veta en tråkig grej? Min data är paj :'( Internet funkar inte, det bara skiter sig och pajar för alla datorer i huset, och så är det även fel på batteriet, så den dör hela tiden. Bajs på den säger jag bara. Sitter nu vid mammas med en tvättmaskin som låter precis bakom mig, det här suger.

Senare idag blir det match mot Järva. Är rätt otaggad, men det ska nog lösa sig (;

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0