hemsk dag!

GUD VILKEN HEMSK DAG!

Nån som känner med mig?

Imorse skulle jag ha prov första lektionen, och eftersom det inte gick super att plugga igår så tänkte jag försöka plugga lite imorse innan, och gå upp lite tidigare. Men självklart så stängde jag som vanligt av alarmet i sömnen, och somnade om, tills klockan var tio i åtta, och jag började kvart över -.- I vanliga fall går jag en halvtimme innan jag börjar skolan för att hinna med buss och tuben, så jag fick jävlig panik när jag vaknade! Väsnades som en stor buffel, och kutade runt i huset. Fick på mig kläder på en minut samtidigt som jag sprang runt och inte visste hur jag skulle göra riktigt. Mickis vaknade och frågade om hon skulle ringa på taxi, hahah skulle kännas lite sjukt att ringa på taxi. Men mamma ringde vår granne som turligt nog var hemma och kunde skjutsa mig, så jag hann i tid, och provet gick bra. Håret stod väl förmodligen åt alla håll, jag hade inte fått på mig smink, inte ätit nåt (ovanligt), och kände mig halv ofräsh, hehe mysigt...

Kom sen hem från skolan och somnade, svårt att ändra sina vanor. Sen träning som var kul, och sen hem för att återigen komma tillbaka till morgonens dåliga mönster. Inget ville funka. Tre olika datorer pajade för mig, och allt var bara dumt. :'(

Aja, nu är jag glad igen! :D Hehe...kul inlägg, men var tvungen att få ur mig lite.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaha du ska veta va jag skratta när jag hörde att du skulle kanske ta en taxi till ditt prov ;) skönt att de löste sig iaf :D

<3

2009-11-12 @ 00:21:23
URL: http://ehlers.blogg.se/
Postat av: camilla

hahaha seriöst det skulle ju kännas för udda att ringa på taxi bara för att jag försov mig, hahah det var inte kul alltså! :P

Sån jäkla tur att pappsen din var så snäll och hjälpte mig :D

<3

2009-11-12 @ 00:34:03
URL: http://mulles.webblogg.se/
Postat av: sara

hahahaha du ska veta hur mycket jag skratta när jag hörde att du kanske skulle ta taxi till ditt prov ;) skönt att de inte var jag :D

2009-11-12 @ 00:36:09
URL: http://ehlers.blogg.se/
Postat av: sararara

haha jag tordde inte att de första gick fram (A)

2009-11-12 @ 10:19:29
URL: http://ehlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0