lagfotografering på g

Goddagens! Idag hade jag utvecklingssamtal, vilket gick väldigt bra. Min mentor tyckte att mina omdömen såg väldigt bra ut, och för övrigt blev det en del basketsnack, eftersom han själv tydligen hade spelat basket.

Och vill ni veta en sak?
Ikväll ska vi ta lagfoto och jag känner mig inte alls i snyggaste laget för foto.

Lagbild tagen precis innan SM-finalen drog igång.

Nu blir det lite engelskaplugg. Imorgon ska jag ha ett lite föredrag i klassen, och jag kommer verkligen inte på nåt bra att prata om.  Ge mig tips! Plus att jag hatar att prata engelska. My english sucks. Nej det går verkligen inte, hittar inte orden, kan inte uttala nånting rätt, och stakar allmänt hela tiden när jag pratar engelska. Hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0