måndag

Vilken dag! Inte bra menat alltså, den kändes helt fullpackad med skola, inte vila nånstans, men det var nog på grund av att alla gick runt och oroade sig över företagsekonomiprovet, som för övrigt var svårt. Kan inte riktigt avgöra om det gick bra eller inte, men skönt som fan att det är över!

Ikväll ska jag ta det lugnt, kommer typ somna nu, är galet trött, och ska lägga mig i soffan och titta på slutet av Ghost Whisperer. Somnar nästan alltid nära jag lägger mig ner i soffan och ska titta på tv. Det har bland annat Jenny fått uppleva väldigt mycket, hehe.

Och påtal om ingenting, jag ska ta svininfluensasprutan imorgon, är lite rädd för den alltså. Hjälp :'(

Skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0