mulles.webblogg.se

Okej nu måste vi diskutera en grej. Mitt bloggnamn, och skratta inte! Alltså mulles.webblogg.se
Ja det är ju lite skrattretande, men låt mig förklara mig. Jag startade bloggen år 2007 faktiskt, men skrev inget då, och jag har alltid varit otroligt oteknisk när det gäller att fixa grejer på datorer. Och det året hade min syster precis startat en blogg och tyckte att jag också skulle göra det, så hon hjälpte mig. Mickis har kallat mig Mulle rätt mycket här i livet, och speciellt när vi var yngre, och eftersom det namnet inte var upptaget så blev det mulles.webblogg. Varför tog jag då webblogg? Ja lilla Mickis, det känns som att jag vill skylla lite på dig där också (du är en söt prick men ändå). Ja eftersom Mickis hade webblogg, så blev det såklart samma för mig.

Där har ni det, i know, det är sååå 2007. Hehe, nej men jäkligt fult är det ju. Borde jag byta namna och starta en ny blogg kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0