seg torsdag

God dagens. Jag är trött som en apa. Okej apor är väl rätt speedade, men ni förstår vad jag menar. Men dagen var helt okej i alla fall. Jag tror att mitt tal på engelskan gick rätt bra, det var i alla fall vad mina kompisar sa. Satt precis innan lektionen och fick reda på instruktionerna, och att jag tydligen hade planerat att snacka om helt fel grej, men det fixade sig någorlunda bra ändå.

Nu vill jag bara somna, men nja. Träningen ikväll igen. Har inget spännande att bjuda på för stunden.

Imorgon är det fredag! Har inte direkt planerat nåt, ska förmodligen träffa ninni och cornelia, länge sen som fan nu.

Helgen bjuder väl för övrigt på lite blandat. Ska träffa lite folk, men jag är absolut ingen höjdare på att planera, så det blir alltid bäst om jag låter allt bara komma typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0