träning och ensam liten tjej

Tjo hejsan! Okej nördigt camilla.

Time to tell you about my night. Vad ska jag annars göra liksom...hehe nu låter det som att jag inte har nåt liv, hmm låter det rätt? Det är frågan. Nej men det finns inte supermycket att berätta.

Träningen var rolig, lite för oseriös kanske. Men lite kan vi skylla på Janne (som är coach) och satt på sidan av planen och klämde ut information från skadade lilla Loppi om vad som hände i Spanien. Dom jäklarna satt på sidan och skrattade, och så sa dom sen att det var mig dom skrattade åt, och jag fick också ett nytt smeknamn...det kan inte nämnas tyvärr, nu är jag tråkig, men det får förbli hemligt.... grova människor. Hehe :P

Hittade också en stor rulle med toapapper i min väska när jag skulle hem, som Janne tyckte var superkul. VERKLIGEN! Hehe, så då tog jag den och sulade i hans huvud, och nu finns det ingen Janne längre. Nej men gud sånt där ska man inte skämta om, förlåt! (a)

Efter skulle pappa hämta upp mig, och han är alltid punktlig och vill att jag ska skynda mig ut efter träningen, och så var han inte där när jag kom ut. Jag stod där i shorts och badtofflor (orkade inte ta på mig byxor över, och åker typ alltid i badtofflor om jag får skuts till träningen) helt ensam, och det var helt tyst, och bil efter bil åkte hem, sen var det bara jag kvar. Okej det här låter lite hemskt :P Jag ringde pappa, telefonsvarare, kul. Ringde mamma, inget svar. Schyssta föräldrar. Ringde hem, och Mickis svarar.
Cam: Hej, är pappa hemma eller är han påväg?
Mick: Ööh jag vet inte.
Cam: Men kan du kanske kolla smarti, jag står här ute i shorts och badtofflor och är helt ensam och det är kallt.
Mick: Aha okej. (mickis springer ner en våning.) Pappa ska du inte hämta Camilla? Hon står och väntar.
Pappa: Aah juste helvete fan, det glömde jag.

Härligt, där stod jag bortglömd och ensam...hahah nej men pappa hade somnat, fett smidigt.


Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHAHHA, lite roligt vare med toarullen :$ HAHAHA DU ÄR SÅ GULLIIIIG CAMILL :))))

2009-11-15 @ 10:41:46
Postat av: camilla

Hahahah njaaa, okej liite då :P Men känner mig som ett mobboffer fortfarande 8) Hahah du är gulligast loppi!! :D

2009-11-15 @ 11:37:03
URL: http://mulles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0