tv?

Vill ni veta en sak? Idag ringde det en tjej till mig som jobbade med Tv och reklam. Hon ville att jag skulle komma och provspela nån roll imorgon för en reklam. Jag skulle typ tjäna 1000 spänn på det, men jag vet inte om jag ska köra eller inte. Det skulle då vara nånting imorgon, och sen på torsdag också. Det kan ju vara kul, men nja jag vet inte faktiskt. I reklamen ska jag spela Ica-Jerrys syrra. Hahah nej jag skojar, förlåt elakt. Skäms camilla. :( Vet inte riktigt vad jag ska få göra och så, men det skulle jag få reda på imorgon när jag ska ringa henne.
Tror helt ärligt att jag skiter i det?

Eller inte...vill ni nu ha kontakt med mig får ni prata med min assistent och boka ett möte. Och just fan, jag har ju en debattartikel att göra tills imorgon. Äsch det spelar ingen roll, jag ska ju bli känd och rik nu.

Hehe förlåt, spårade lite väl där. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0