vill ha jul

Hej hopp! Då var man hemma igen då, och kollade på mina omdömen precis och dom såg ju rätt bra ut. Det var ungefär vad jag had förväntat mig så. Jaja slut på skola för idag! Och snart kommer Jenny hit, lovely. Jag hoppas på lite filmmys, för jag är även idag trött, hehe, dåliga vanor.

Ikväll har jag bestämt att jag ska skriva en önskelista! Det är väl typ jag och alla tioåringar som kan få ihop meterlånga listor? Hehe, that's me, julfreaket själv och fortfarande lika omogen. Jag har velat lyssna på julmusik och dricka julmust och så flera veckor nu, men har lovat Mickis att jag inte ska förrän i december. Det blir riktigt tufft seriöst!
Förra året lyssnade jag för fullt på julmusik redan efter sommaren när skolan började och det var ju inte så bra, för då hade alla och mest jag tröttnat totalt när det blev julafton.

Det här var låten som jag bombade förra året på hela julaftonen. Inte så bra Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0