äntligen fredag

Haha jag blev just totallurad! Inte kul -.- Skäms!

Min dag blev hur som helst sämst idag. Jag började tjugo över tio men jag försov mig till kvart i elva, och när jag då vaknade blev jag asstressad och fick världens huvudvärk. Blev sur för att jag missade matten. Absolut inte för att jag gillar matte, utan för att vi har matteprov nästa vecka, och jag ville inte missa när han skulle gå igenom allt svårt som jag inte fattar (en jäkla massa). Känns som att man kommer faila alltså.
     Jag gjorde mig i alla fall klar på fem minuter, och kutade sen till 117. När jag stod där kom jag på att det skulle gå snabbare med 118 även om den gick senare. Så jag kutade en lång bit till en annan buss alltså. Och sen kom jag till skolan till lunchen, och var helt slut. Jag gick runt och frös, hade huvudvärk och vädret gjorde det inte bättre. Sååå alltså inte världens toppendag. Får hoppas på att kvällen blir bättre.

Först blir det match och sen får jag skynda som fan, så blir det fest hos en killkompis, naajs. Have a nice friday! Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0