bara inte du

Bastun gjorde mig helt död. Känner mig helt körd, men det var skönt så länge det varade. Nu ska jag städa rum som ser ut som skit, och jag menar verkligen skit. Ingen tror mig nånsin när jag säger att jag verkligen har stökigast ever, och sen en gång när Belin och Axel kom hit blev dom helt choackade och skulle liksom foto mitt rum för att det var så jäkla stökigt -.-

Kör på lite skön Håkan Hellström till det. ;)

Förresten, för nån dag sen fick jag hem en bok. Jag läser inte alls typ, men när jag väl måste, så älskar jag Katarina von Bredows böcker. Vilken tjej gör inte det? Alla jag känner älskar dom böckerna precis som jag, för dom är ju så jävla bra, och så nu för nån dag sen fick jag hem den nyaste som heter "Bara inte du". Ska börja läsa den så snart som möjligt när jag får orken. Jag har även bestämt mig för att läsa Twilight på engelska...hjälp jag som suger på engelska, hur ska det gå?! Men alla säger ju att den är grymt bra och ett måste, så jag måste väl läsa skiten helt enkelt ;)


åh underbara bok, var bra, snel hest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0