Bättre att skämmas i fem sekunder, än att ångra sig hela livet...

Godmorgon! Jag känner mig ungefär som jag har gjort den senaste veckan. Inte superbra, men det funkar, Jag får inte spela idag heller. Har inte bestämt mig om jag ska åka och kolla på matchen eller inte, men om jag gör det så kommer det ta så jäkla lång tid, vi ska ju hela vägen till södertälje. Det är samling tolv i vällingby, sen kommer jag komma hem runt halv fem, och det är ju typ hela dan? Jag får se hur jag gör, för jag har prov imorgon, BIG NO, och en massa plugg förutom det också, KILL ME.



Hahahaha, den här bilden är jävligt gammal, jag lovar! Inte supersnygg om man ska säga det så..okej jävligt ful, men whatever, det är väl lika bra att bjuda på sig själv återigen. 8) Ett av mina motton: "Bättre att skämmas i fem sekunder, än att ångra sig hela livet". Hehe, för jag skulle ju verkligen ångra mig om jag inte la upp den här bilden...okej jag kommer att ångra sen att jag la upp den här. Jag vet inte varför jag får fnatt ibland och ska lägga upp udda bilder? När jag hade lagt upp min känslostund, ångrade jag mig, efter att Axel mobbade mig och sparade bilderna på hans dator, inte snällt! :@ Du ska brinna i helvetet pojke!


Kommentarer
Postat av: Sanna

sööööt :D <3

2009-10-04 @ 19:26:26
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0