50-tal

Halloj världen!

För stunden är humöret bra, och jag är glad, men alla måste passa sig, för jag är verkligen skittrött och då vet man ju hur det kan gå.

I skolan hände det inte särskilt mycket idag. Hade problem att prata hela dagen. Jag är rätt hes idag också och fick lite blandade kommentarer om min röst. Några tyckte synd om mig, några härmade mig för att jag lät pipig, några tyckte att min röst lät jättegullig, och någon sa att det var fett sexigt. Haha, själv tycker jag bara att den låter extra mörk.

 Jag fick tillbaka Boken om mig idag också och fick mvg- på den. Varför ska lärare alltid lägga till ett litet minus? Jag tycker inte det behövs, hehe ;) Men såklart är jag nöjd ändå!

Eftersom det är speciell jubileumsvecka i min skola så var det idag en basketmatch mellan lärare och elever. Eleverna vann såklart. Flera i klassen frågade varför inte jag var med och spelade...men det är ju liksom läskigt att spela när hela skolan tittar, och så hade jag ingen lust heller. Men hur som helst var det i alla fall kul att kolla på. Det blev fan lite seriöst i slutet av matchen. Lärarna är ju riktiga vilddjur, hehe.

Imorgon ska man komma klädd i 50-tals kläder till skolan. Den klass som klär sig bäst kan vinna tårta, haha! Det är ju svårt att veta hur mycket man ska satsa liksom? Jag har absolut inga 50-tals kläder hemma, så det blir nog inte så värst mycket satsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0