vinst!

Vinst! Härligt tjejer. Motståndet var helt okej, men inte superbra. Lagets insats tycker jag var rätt bra, och det verkade som att alla hade kul. Min egen instas var väl sådär. Jag hade noll ork, och det kändes verkligen att jag inte är riktigt frisk än, bajs på det. Så jag är lite irriterad nu efter, bara för jag orkar inte vara sjuk längre. Jag vill vara helt frisk och orka köra längre på planen. Nu kändes det som att jag kom in på planen, och tre minuter senare var jag död och kände att jag behövde byta. Hade redan dålig kondis innan, och så plus halsen nu, ingen bra kombination. Därför är jag lite småsur nu, men det går nog över snart. Är i alla fall glad att vi vann! ;)

Nu har jag plugg att göra, och jag är galet godissugen, så jag tror jag ska dra med mig Mickis och gå och köpa lite.


måste ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0