Saknar

Herregud vad kallt det är ute! Och herregud vad jag har börjat säga mycket herregud och gud. Hur som helst så snöade det fan imorse, även om det övegick till slask och regn direkt. Jag måste definitivt skaffa ny vinterjacka, nya vinterskor, ny halsduk, ny mössa och nya vantar. Behöver typ nytt av allt, men framför allt skor och jacka, och det kommer bli dyrt, men måste verkligen ha nytt, har haft samma grejer sen typ sexan, och nu räcker det tycker jag! Ska försöka kolla upp vad jag vill ha och vad jag verkligen behöver, och vad det kostar. Sen får jag snacka med päronen, och hoppas på att det kan handlas lite snart, hehe. Med min oemotståndliga charm (hehe) ska det kanske funka.

Träningen gick väl sådär, men skratt blev det gott om.

Jag har kommit på en grej, som jag har tänkt lite på. Nu till höstlovet vill jag träffa en massa kompisar, och jag har tänkt på att jag saknar alla kompisar som man inte längre träffar från när man var liten. Till exempel några från mellanstadiet, och även några från mitt gamla basketlag och sånt. Det var så jäkla roliga tider, och jag saknar vissa extremt mycket. Jag och en del av mina nerdkompisar som känner likadant som jag vill ha en massa återträffar hit och dit, och jag tycker att det är perfekt läge på höstlovet. Hoppas hoppas, vill träffa alla igen. Älskade minnen! Haha här har vi några av killarna från mellanstadiet till exempel, som man bara ser ibland, lite synd.


Kommentarer
Postat av: jenny

åh, saknar!

2009-10-13 @ 22:00:26
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/
Postat av: eve

HAHAHAHAHAH! stiligt! saaknar!<3

2009-10-13 @ 22:02:00
URL: http://evjo.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahaha de e ju micke, calle och ralle!! :D xD <3

2009-10-14 @ 23:22:59
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0